Duit Br1m 2016 dah masuk???

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Mesti ramai yang nak sangat tau duit Br1m 2016 ni dah masuk atau belum kan..lagipun kalau ikut tarikh pembayaran pertama adalah pada 28hb Januari ni  kan untuk semua kategori.



Kenapa pula tiba-tiba aku cerita pasal duit Br1m ni kan..haa!! sebenarnya duit br1m aku dah masuk tadi..tak sangka juga sebenarnya..tangan gatal nak cek..tau-tau ada rezeki masuk..alhamdulillah syukur..duit ni aku dah kira-kira nak guna untuk apa..yang pastinya digunakan untuk perkara yang bermanfaat buat aku..

Korang pun cek la di akaun masing-masing..lepas ni mesin Atm pasti sesak dengan orang yang 'queue'..huhu..

Sekian, wasalam.



12 comments:

  1. Mana yg ada peluang dapat bolehlah senyum ye:)
    Nanti bila dah tak layak tengok ajelah...

    ReplyDelete
  2. wahhh..dah masuk yer..syokknyerrr..leh sopinggggg..ekekek :p

    ReplyDelete
  3. akak tak penah amik port psl duit brim nih... sbb tak penah mintak malah tak layak pun...
    beruntung lah yg dpt duit brim tuh... seribu tuh... perkh

    ReplyDelete
  4. x minta duit brim ni walaupun layak,tahniah pd yg telah dpt brim, gunakan pd perkara yg bermanfaat ye :)

    ReplyDelete
  5. asha pun kena p serbu ATM la klu macam n

    ReplyDelete
  6. Assalam wana...yg mana dah dapat tu pasti tersenyum lebar...rezeki tu

    ReplyDelete
  7. yeay..wana lanjerrr kak ana lehh hihi :)

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah.... yeay ! open table.. hehe

    ReplyDelete
  9. Nah syukirla rezki wana..lya pun dpt juga utk yg bekluarga alhamdulillah

    ReplyDelete