CUPPIES..Cupcakes Coklat Moist

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA..


Hai, salam manis buat semua pengunjung blog SRC..terima kasih kerana bertandang ke blog kami..Okeylah, sekarang ni aku mau siarkan mengenai Cuppies yang telah aku buat sempena jualan tahun baru 2013..sebelum ni aku telah menyiarkan 2 jenis kek yang telah mendapat sambutan ketika pesta jualan lalu..dan cuppies yang aku buat ni pun tidak kurang juga sambutan yang diberikan..Cuppiesnya adalah Cupcakes Coklat Moist..aku buat dengan 2 jenis frosting yang berbeza cuma masi juga berasaskan coklat..iaitu frosting dengan Coklat fudge buttercream dan White coklat..

CUPCAKES COKLAT MOIST WITH CHOC.FUDGE FROSTING, RM 1.50 EACH


Cuppies yang ditabur dengan hiasan gula manik, coklat rice dan coklat cip..yang pasti cc  ni memang sedap..

Bukan budak-budak ja yang suka makan cc ni..yang tidak berapa nak budak pun suka makan jugak..haha











CUPCAKES COKLAT MOIST WITH WHITE COKLAT FROSTING, RM 1.50 EACH

Kalo yang color pink tu aku warnakan coklat masakan putih tu dengan color pink..pastu, tabur ja dengan hiasan gula manik dan coklat rice untuk kelihatan lebih menarik..










INGIN TEMPAH DAN INGIN TAHU LEBIH LANJUT? SILA EMAIL KAMI ATAU PUN CALL JA NOMBOR TELEFON KAMI YANG TERTERA DI ATAS INI. TERIMA KASIH.

No comments:

Post a Comment