KEK COKLAT CIP

Hallo, assalamualaikum dan salam sejahtera..


Syukur alhamdulillah kita bersua lagi pada hari ini..aku minta maaf kerana kemarin aku tidak ada memuatkan sebarang entri baru kerana aku agak sibuk sedikit kerana pergi ke rumah sepupu, ada majlis 'potong jambul' untuk anak perempuannya yang berumur sebulan lebih..entrinya akan aku siarkan kemudian..harus menunggu turn..baiklah, entri pada pagi ini adalah Kek Coklat Cip..

KEK COKLAT CIP
Kek coklat cip ni memang sedap dan teksturnya juga lembut..untuk kek ini aku tidak ada menggunakan serbuk koko tapi hanya menggunakan milo sahaja..sebab tu la warna kek ni tidak begitu coklat..walaubagaimanapun, kek ni tetap sedap..apalagi dengan coklat cip yang ada dalam kek dan juga di atas kek ini..terasa juga rasa coklat dari coklat cip tu..

Lihat la betapa banyaknya coklat cip dalam kek ni..
Kek yang aku buat ni adalah tempahan..dan kek ini suda di potong mengikut citarasa pelanggan..















Tempahan produk kuih muih kami boleh dilakukan menerusi email dan talian telefon yang tertera di atas ini..terima kasih.

No comments:

Post a Comment