Makan-makan..

SALAM SEJAHTERA...


Hai, semuanya..


Sebenarnya acara makan-makan ni adalah pada 1hb Jan yang lalu..pada hari tersebut adalah hari ulangtahun makcik aku iaitu kakak sulung kepada mama aku. Makcik aku tu namanya Hjh. Aishah..menyambut ulangtahun yang ke berapa..aku lupa la pula..haha..sekaligus sambut birthday 2 orang anak sepupu aku..anak buah aku tu namanya Adib Zahwan, 2 thn & Muhamad Iman Zulhakim 7 thn..so, kek yang aku siarkan ni bukan aku yang buat tapi order d Secret Recipes dan keknya adalah Kek Coklat Fudge..Di sini aku ingin mengucapkan pada makcik, Wawa Hajah, Ijam @ Iman & Adib, Selamat Menyambut Ulangtahun, moga dipanjangkan usia, diberi kesihatan yang baik & sentiasa dirahmati Allah..amin.jom kita lihat gambar kek..


Kek ni memang sedap tau..berabis kami semua makan kek ni..yang paling sedap tu krim coklat fudge kek ni..so, standard la kan rasa kek ni sedap..berbaloi juga beli di SR ni..tapi yang kurang puas hati adalah nama yang ditulis tu ada kesalahan sikit di mana sepatutnya perlu tulis Adib bukan Adila seperti yang boleh kita lihat ni..


Acara makan-makan ni dihadiri oleh keluarga terdekat ja sebab majlis ni pun buat simple ja pun..menu yang dihidangkan pun ringkas juga..antaranya adalah mihun, mi goreng, sosej, ayam goreng, burger ayam & daging dan bubur durian..tapi, maaf la..aku lupa pula ambik gambar menu yang aku sebutkan tadi tu..hehe..sori yek..


So, pada semua pengunjung..nantikan pula entri yang akan datang pula ok..babai..

No comments:

Post a Comment