MUFIN PANDAN BADAM

Selamat sejahtera...

Hai, ada yang belum tidur lagi ka..em, begitu juga dengan aku..baru ja habis tguk rancangan masterchef Malaysia musim ke-2 ni untuk pusingan penyingkiran..best sangat tguk..lagipun aku memang suka tguk channel masakan ni..aku tguk juga channel AFC dan TLC..ia banyak beri ilham pada aku la juga dalam masakan dan juga mem'baking' ni..
Baiklah untuk entri pada malam ni adalah mufin pandan badam..resepinya mudah dan ringkas saja..ni mufin kegemaran aku..aku suka sangat la membuat mufin ni..dengan rasa pandan dan ditabur dengan badam cincang di atasnya, mufin ni memang sedap..

MUFIN PANDAN BADAM
HARGA RM 0.80 SEBIJI ( MEDIUM ), RM 0.50 ( SMALL )




Boleh la order dengan kami sekiranya ingin mencuba mufin ni atau produk kuih-muih kami yang lain. Sila email atau kol ke no.telefon kami yang tertera di atas. Tq.

No comments:

Post a Comment