SNOW CHEESE CAKE

Hello semuanya..

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...


SNOW CHEESE CAKE
HARGA RM 25 ( 1/2 KG )


Baru-baru ni aku teringin sangat mau makan snow cheese cake atau juga di kenali sebagai kek keju bersalji ni..em, rasa terliur sangat la gara-gara mengingat kesedapan kek ni..Oleh kerana aku sudah pun membeli cream cheese maka hasrat membuat kek yang aku idamkan tidak aku tangguhkan lagi..dengan penuh bersemangatnya aku membuat kek ini..hehe..

Bila ja siap kek ni aku sendiri makan sampai nda ingat dunia..lebih 3 potong aku makan time tu juga..haha..em, yang bestnya lagi bila makan berebut dengan anak-anak buah aku yang 2 orang tu..putri dan waie sebab drang ni pun suka betul makan snow cheese cake ni...siap minta buatkan lagi kek ni..
Kek ni pun tidak sampai 3 hari, sudah habis..tu pun kerana di sorok..kalau tidak, memamg hari tu pun habis terus..hehe..

So, pada pengemar cheese cake, kek ni adalah cheese cake yang perlu ada cuba dan makan..tidak akan rasa muak pun walau makan berkali-kali..dan sekali makan kek ni akan buat kita ketagih...hehe..










JIKA TERINGIN UNTUK MENEMPAH, SILA HUBUNGI KAMI MELALUI TELEFON ATAUPUN EMAIL KAMI YANG TERTERA DI ATAS INI. TERIMA KASIH..

No comments:

Post a Comment