OH, APAM ISABELLA KU..

ASSALAMUALAIKUM W.B.T..



Hai, selamat petang dan selamat berhujung minggu untuk semua..sememangnya bagi orang yang berkerja, hari minggu adalah hari yang amat ditunggu-tunggu kerana hari ini boleh berehat panjang dan lambat bangun..tidak perlu terkejar-kejar menghantar anak ke sekolah kemudian terkejar-kejar pergi ke tempat kerja pula..hari ini juga adalah hari yang amat sesuai untuk manghabiskan masa membuat pelbagai aktiviti bersama teman atau keluarga..

Ops, sori lah terpanjang plak entrinya..hehe..okey lah bercerita mengenai tajuk entri kali ni adalah mengenai apam yang sering aku buat dan entri mengenainya entah untuk yang kali keberapa..itulah apam isabella ku..

 Apam ni bukan ja setakat senyum tapi ketawa besar..hehehe..sebenarnya apam isabella bukan la nama asal apam ni..sebetulnya adalah apam ice-cream soda. Kisahnya nama apam isabella ni terjadi kerana ada customer aku yang sering membeli apam ni..dia la yang menamakan apam isabella..kenapa dan mengapa..aku pun tidak tau..so, sampai skang la melekat nama apam isabella dan apamku ini semakin popular di kalangan pembeli dan laris..alhamdulillah.


APAM ISABELLA
HARGA RM 0.35 SEBIJI

Comel ja kan apam ni..



OK LAH, JIKA BERMINAT UNTUK MENEMPAH, SILA HUBUNGI TELEFON ATAU EMAIL KAMI SEPERTI YANG TERTERA DI ATAS..TERIMA KASIH.




No comments:

Post a Comment