TRIPANA MARBLE KEK & SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA

Hai, semuanya...

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

TRIPANA MARBLE KEK

Sebenarnya sebelum membuat kek ni aku agak terpikir-pikir la juga apa lagi kek yang aku mau buat..habis aku bukak buku resepi yang aku salin resepinya dari blogger resepi cari apa kek yang aku mau buat ni..Last-last aku jumpa juga resepinya iaitu Tripana marble kek..aku pernah buat kek ni sebelum ni tapi belum pernah lagi siarkan kek ni dalam blog SRC ni..

Apapun, thanx la banyak2 pada blogger resepi kerana telah berkongsi resepi yang sedap dan mudah untuk dibuat ni..Kalau ada yang mau try, boleh la order dengan kami yek..hehe..Email atau telefon ja kami untuk tempah..

Di kesempatan ini juga kami, SWEET RED CHERRY ingin mengucapkan Selamat menyambut hari raya aidil adha atau hari raya korban pada semua pengunjung blog ini dan juga pada seluruh umat islam..Hayati la apa makna 'korban' itu..dan fikir apakah pengorbanan yang telah anda lakukan dalam hidup anda dan adakah pengorbanan itu sememangnya ke arah kebaikan atau sebaliknya..Renungkan la yea..Apapun, semoga bergembira dan ceria menyambut hari raya di samping orang-orang tersayang..

No comments:

Post a Comment