SARI AYU

Hai, assalamualaikum dan selamat sejahtera di ucapkan kepada semua pengunjung blog sweet red cherry..


Buat masa sekarang ni hingga la hujung tahun ni memang banyak betul keja yang perlu dibuat..sekarang ni pun asyik sibuk saja dengan bisnes membuat kuih..alhamdulillah la kerana banyak tempahan yang kami terima juga..terima kasih kepada yang telah menempah dengan kami..harap-harap untuk tahun 2013 ni akan lebih banyak rezeki yang masuk dan bisnes pula semakin maju..amin..

Okey la, entri kali ni adalah kuih Sari ayu..buat kuih ni tidak la susah sangat pun tapi ada sesetengah orang merasakan kuih ni banyak kerja sikit..mungkin bab taruh kelapa parut tu agaknya..Aku pun suka sangat makan kuih ni..rasanya yang lemak manis tu kalau makan tidak cukup sebiji..hihi..Jom la kita tguk gambar kuih sari ayu..

SARI AYU
HARGA RM 0.35 SEBIJI

Sari ayu ni memang sangat lembut teksturnya..

Pernah juga tguk kuih sari ayu yang bewarna-warni selain dari warna hijau..mungkin tu adalah kreativiti dan terpulang la pada diri masing-masing mau simpan warna apa kan..
So, kalau ada sebarang pertanyaan, tempahan atau ingin tahu lebih lanjut mengenai produk kuih-muih kami, sila email atau telefon ke nombor yang tertera di atas. Terima kasih.. 

No comments:

Post a Comment