TEMPAHAN AGAR-AGAR KERING & KEK YAM

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Hello..kembali bersiaran pada petang sabtu yang sangat cerah ni..beberapa hari yang lepas agak sibuk menyiapkan order pelanggan so, memang tidak dapat update blog sebab badan ni penat sangat..hari ni boleh la publish satu entri sementara menunggu kek yang dibuat sejuk untuk dihias..sebenarnya aku perlu siapkan tempahan kek hari ni dan perlu dihantar petang karang..tapi, sempat lagi tulis entri..hehe..

Okey la, hari ni aku mau siarkan entri tempahan agar-agar kering dan kek yang aku buat pada awal bulan disember yang lalu dan telah pun selamat sampai ke tangan tuannya..jom la kita lihat gambar..

Agar-agar kering yang di tempah oleh Ms Judy dari Bundusan..tq atas tempahannya ya..ada empat perisa agar-agar kering yang di request oleh Ms. Judy iaitu laici, mangga, oren dan ros.

AGAR-AGAR KERING



Kek Yam @ Yam sponge cake ni pula di tempah oleh regular customer iaitu Ms. Uci..biasalah, oleh kerana peminat tegar kek yam..so, setiap kali tempah kek dengan kami, memang nda miss order kek perisa yam..hehe..tq Uci..
YAM SPONGE CAKE
 Oleh kerana kek ni untuk kanak-kanak, so aku pun deko kek bertemakan kanak-kanak..sesuai la kan..nampak meriah dengan badut tu..hehe..


 Happy belated birthday to Alai Afnan..



Jika ada sebarang pertanyaan mengenai produk kuih-muih kami, sila email ke siti.salwana@yahoo.com atau terus hubungi ke talian 012-8244251 ( bbwana )..boleh sms/call/whatsApp untuk info lebih lanjut ya..sekian, terima kasih.

8 comments:

  1. Warna warninya agar2 sgt cantik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx yana..saya suka tengok kaler colorful macam ni..ceria sangatkan..

      Delete
  2. agar2 kering tu yg luarnya agak keras tu ye?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya betul tu fazian..agar2 kering ni teksturnya keras di luar..bila dimakan ranggup dan lembut di dalam.

      Delete
  3. Assalamualaikum..cantik. hasilnya,suka tengok..

    ReplyDelete
  4. Menarik colour tu..agar2 kering akk lma dh x mkn..rindunya

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx ya..hehe, sedap kan makan agar-agar kering..nostalgia sangat..

      Delete