FRUIT COCKTAIL CAKE FOR MOTHER'S DAY

Assalamulaikum dan salam sejahtera..

Hai, semuanya..bersua lagi kita pada hari ni..baru ja siap buat kuih-muih jualan..so, dapat la berehat sekarang ni dan mengupdate blog ni..hihi..kemarin aku hanya join GA dan habiskan balas komen serta blogwalking ke blog teman-teman..kalau ada yang belum sempat aku terjah tu, insyaalah aku akan 'bw' korang juga ya..

Okeylah, hari ni aku mau kongsikan tentang order Fruit cocktail cake sempena hari ibu yang lalu dari kakak sepupu tersayang, Kak Adi yang memang setia dan rajin order kek dengan aku..terima kasih banyak ya kak..kek ni diorder dan diminta untuk di deliverykan ke rumah mamanya iaitu Pn. Hajah Aishah pada hari ibu tersebut sebagai surprise..memandangkan kak adi tidak dapat balik ke kampung, jadi dia minta aku dan keluarga wakilkan dia untuk menyambut hari ibu tu..so, kami pun celebrate dengan majlis yang sangat simple pada petang tu..

Jom tengok gambar..
http://www.dapurjirankuberasap.blogspot.com
FRUIT COCKTAIL CAKE
 FRUIT COCKTAIL CAKE
BERAT: 1 KG
HARGA: RM 45
HIASAN: FRUIT COCKTAIL & MARASCHINO CHERRIES

http://www.dapurjirankuberasap.blogspot.com
Tulisan atas kek, kak adi request tulis happy mother's day dan happy birthday..yang birthday tu adalah bapa kepada kak adi iaitu Hj. Mali..so, sekalikan la juga..

http://www.dapurjirankuerasap.blogspot.com

Tengok la tu, anak-anak buah aku yang semangat potong kek..macam biasa, kalau bab potong kek ni dorang la yang paling laju..excited..heheh..apapun, walaupun simple tapi sambutan hari ibu sangat bermakna buat mereka yang sudah bergelar ibu..mereka tidak mengharapkan sebarang hadiah yang mahal ataupun berharga, cukup la sekadar ucapan selamat hari ibu pun sudah buat mereka tersenyum gembira..

Di kesempatan ini, aku juga ingin mengucapkan selamat hari ibu kepada mama tersayang, Pn. Norsiah..beliau seorang ibu  yang paling sabar di dunia, sangat memahami, sangat penyayang pada anak dan cucu-cucunya, pandai masak dan  paling terbaik buat kami adik beradik..kami mungkin tidak terbalas jasamu mama..WE LOVE U MOM..

Selamat hari ibu pada semua insan yang bergelar ibu..jasa dan pengorbanan seorang ibu itu sangat banyak dan tidak mungkin akan terbalaskan..hargai lah ibu anda selagi masih ada masa untuk bersama..

Sekian, wasalam.

10 comments:

  1. Replies
    1. ha'ah, best bila dapat sambut ramai2 kan..baru meriah..

      Delete
  2. Alhamdulillah... dapat jumpa blog ni. Lepas ni blh la kami order kelupis dr kamurang ni ya... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, bah buleh bah tu, teda masalah..bagitau ja nanti kalau mo order..^_^

      Delete
  3. Replies
    1. walaikumsalam..

      ya kak, meriah dan best..hihi tq..

      Delete
  4. bestnya suprise..dpt kek sedapp lg best hihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi..memang best dpt bagi kejutan utk org yg kits sayangkan..tq

      Delete
  5. cantik kaler maler atas kek tu...meriah ngan buah.sesuai ngan nama kek nya heheee

    ReplyDelete