Buat hadiah 'Hari Guru'

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Dalam kesibukkan menyiapkan pelbagai tempahan aku sempat memenuhi permintaan anak-anak buahku, waie dan putri untuk membuat sendiri (d.i.y) hadiah sempena hari guru untuk diberikan pada guru mereka..

Semua idea tu aku dapat hasil dari 'lepak' di tower Kak Farrah..aku tertarik sangat nak buat Manisan untuk guru..senang dan simple..Thanx Kak atas perkongsian idea tu..waie dan putri suka sangat!!!

Jom tengok hasilnya..


Aku taklah sekreatif macam kak Farrah dan tangan ni tak berseni langsung..tapi asal waie dan putri suka dah buat aku gembira..hihi..


Tag ucapan hari guru yang simple..

Ni hadiah waie untuk 3 orang gurunya..

Idea pun aku dapat dari Kak Farrah..hehe..akak..memang berguna sangat hadiah sticky notes yang akak bagi tempohari..^_^. ..suka..suka..suka..

Ini pula hadiah putri untuk gurunya..

Okeylah kalau ada yang minat nak buat macam ni atau tengah cari idea, bolehlah tengok sini>>manisan  untuk guru<<
>> klip penanda buku<<  aku tak ikut 100%..aku mix dengan idea aku sendiri juga.. ;D

Sampai sini saja entri aku..jumpa lagi..

13 comments:

  1. hai BB..lama khaty tak singgah..simple dan cantik sangat..suka tengok

    ReplyDelete
  2. Cikgu yg dapat mesti sayang nak buka - cantiklah Wana..

    ReplyDelete
  3. wana, walaupun simple tapi sangat bermakna utk seorang guru tau ;)

    ReplyDelete
  4. memang banyak idea kalau pergi kat tower kak farrah kan?
    kak wana pon tak kurang hebatnye
    kreatif jugak kan
    kalau tak cm mane nak hias kek cantik2
    btl x?

    ReplyDelete
  5. Tetibe rasa nak makan gula-gula bila tengok ni ehehe

    ReplyDelete
  6. comel n kreatif la wana ni.... sort lama tak singgh sni

    ReplyDelete
  7. salam wana..lamanya k.yana x singgah sini..smoga wana sihat2 je..
    waahh..bestnya cikgu2 tu dpt hadiah gini..walaupun simple tp cantik..suka suka suka ^_^

    ReplyDelete
  8. Wah, kreatif Kak Wana :) comel hadiah tu :)

    ReplyDelete
  9. kak wana janganlah cakap "Aku taklah sekreatif macam kak Farrah dan tangan ni tak berseni langsung".... cantek kita tengok hadiah yang kak wana buatkan ni :D ade bakat terpendam ni kak wana :D

    ReplyDelete
  10. Wana, cantikkkkkklah! Akak berkenan dgn tag tu. Siap pakai plastik bunga dan reben lagi. Mesti besar hati cikgu yang dapat :)

    ReplyDelete
  11. memang terbaik la kak farrah dgn kak wana :)

    ReplyDelete
  12. hehehe woa.. senang saja kan ? sweet n cantik pulak tu..
    lagi2 bila buat sendiri lagi rasa dihargai =)

    ReplyDelete