DAPAT HADIAH ISTIMEWA DARI KAK SA, TQ!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Kelmarin sebelum jam 7 pagi aku dapat 'missed call' dari Pejabat Pos..aku dah biasa dapat 'missed call' dari pejabat pos ni ..tu tandanya ada kiriman poslaju dah sampai..tapi awal sangat kot kol aku pagi-pagi..apa 'kehenya'..hehe..apapun, tak kisah la..^_^..dapat parcel ni siapa lah yang tak suka kan..


Kiriman ni datangnya dari Kak Suria Amanda sebab aku termasuk top 3 komentor di blognya pada bulan april lepas..

Jom teka aku dapat apa? Hehe.. :p

Tadaaaaaa!!!


Aku dapat hadiah buku resepi..yeay sukanya!!!Alhamdulillah.. Memang terharu sangat sebab Kak Suria bagi sesuatu yang berkaitan dengan minat aku..lagi satu kebetulan aku memang minat dan ada mengumpul buku resepi..tq very much Kak!!! Cayang akak ketat-ketat.. ;D

Sekeping nota dari Kak SA..

Apa yang menarik tentang buku resepi tu adalah resepinya yang sedap-sedap dan nampak mudah untuk dicuba..nanti nak cuba buat untuk menu berbuka puasa..

Jom aku mau kongsikan sedikit resepi yang ada dalam buku ni..

Aku penggemar char kuetiau..

Belum berkesempatan lagi nak cuba makan  Mi udang ni..huwaa..

Menu mudah..harus cuba!!!

Dan ini adalah antara menu yang terkandung dalam buku ni..
Amacam? Semuanya pun menarik kan..tak sabar nak cuba masak..hehe..

Bagi yang belum mengenali Kak Suria..jom la terjah ke blog beliau..klik sini>>http://suriaamanda.blogspot.com<< macam-macam entri yang beliau kongsikan..

Okeylah, sampai sini saja dulu ya..sampai jumpa lagi dan thanx buat semua teman dan pengunjung yang tak jemu singgah dan komen sini..sayang korang semua!!!

p/s: aku sibuk menyediakan jualan untuk hujung minggu ni..

Sekian, wasalam..

16 comments:

  1. wah....kena rjjin lagi masak la pasni..hehehhe

    ReplyDelete
  2. bestnyer hadiah tu... org yg suke masak mcm wana msti lg excited dpt buku masakan kan... pasni blh cube sume resepi kt situ

    ReplyDelete
  3. wahhh bertambah rajin laa msk dapur pasni kan ;-)

    ReplyDelete
  4. Tahniah ... pasni byklah resepi nak dicuba :)

    ReplyDelete
  5. Seronoknya dapat present

    ReplyDelete
  6. wah tahniah kak bb dapat hadiahh buku memasakk :)

    ReplyDelete
  7. waaaahh besnye kak wana dpt buku resepi! konfem bertambah semangat lah kak wana hehe

    ReplyDelete
  8. yes maka dengan ini blog Kak Wana akan penuh dengan makanan n masakan pulaaaak

    ReplyDelete
  9. Bestnya, Wana. Buku ni ada banyak siri kan,..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'ah Kak..rasa nak buat koleksi lain pula..

      Delete
  10. Best n bwrtuah wana... lama tak singgah terjah

    ReplyDelete
  11. wah, kak SA bagi? best gilosss.. lepas ni boleh try semua resepi dalam tu :D tahniah kak Wana!

    ReplyDelete
  12. Tahniah Kak Wana..wah, boleh masak untuk juadah berbuka puasa tak lama lagi :)

    ReplyDelete