Sedia untuk jualan..

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ni aku sibuk menyiapkan jualan untuk esok. Aku sertai aktiviti jualan Bazar belia, Youth Corner buat kali ke-2. Aktiviti ni berlangsung selama 2 hari mulai esok.

BAZAR BELIA YOUTH CORNER SIPITANG
TARIKH: 25&26 APRIL 2015
LOKASI: TEMPAT LETAK KENDERAAN BERSEBELAHAN SHELL SIPITANG

Pelbagai produk yang diniagakan. Antaranya aneka makanan, kuih-muih, kek, produk kecantikan dan kesihatan, pakaian dan banyak lagi.

http://dapurjirankuberasap.blogspot.com
Ini adalah sebahagian kek budget yang telah siap aku buat..Tengah berusaha menyiapkan jualan yang lain lagi ni..^_^

Okeylah, sampai sini saja. Jumpa lagi di lain entri. Maaf aku tak sempat nak bw..doakan semoga semuanya berjalan dengan lancar ya..

Buat warga Sipitang dan kawasan yang tinggal berdekatan, jom la ramai-ramai datang ya. Support la peniaga bumiputera. Jom beli barang buatan Malaysia!! ;)

13 comments:

  1. Maaf tanya..Sipitang ni kat mane?
    Baru kali pertama terjah masuk blog sis

    ReplyDelete
  2. wah... sukanya tengok wana.. selamat maju jaya ye r

    ReplyDelete
  3. sedap semua kek tuh.. kek cheese lagi laa sedap.. semoga abis semuanya dibeli orang..

    ReplyDelete
  4. Kalau dekat pasti saya datang... nak turut sama meriah2kan suasana di situ....

    ReplyDelete
  5. Bestnya. Suka akak kalau dapat pergi. Mesti borong banyak kek

    ReplyDelete
  6. Seronok tgk Wana buat preparation utk berniaga. Nnt dah hilang penat, kongsi cerita di sini ye :)

    ReplyDelete
  7. kalau la dekat boleh beli...jauhla kak wana...:)

    ReplyDelete
  8. semoga bertambah rezeki wana...hihihi

    ReplyDelete
  9. wahhh sedapnyaaaaaaaaa kak :)

    ReplyDelete
  10. amboooi menggoda semuanya.. pukul 4.30 pagi blogwalking tengok kek pulak..
    lapar teruih perut ni..

    ReplyDelete