ORDER KEK BIRTHDAY: CHOCOLATE FRESH CREAM CAKE ( FROZEN THEME )

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Bersua kembali pada hari ni..terima kasih ya buat teman-teman yang telah braya ke blog SRC dan jadi follower..pada teman yang belum sempat aku bertandang ke blog korang tu,   insyaallah aku blog walking pelan-pelan..aku sedikit sibuk minggu ni sebab banyak terima tempahan kuih untuk open house..alhamdulillah rezeki..

Okey la, sebenarnya aku mau siarkan gambar order kek dari sepupu sempena birthday anaknya pada hari raya pertama yang lalu iaitu Dk. Andrea Balqis@ yaya yang menyambut ulangtahunnya ke-2 tahun..alala, besar sudah anak buah aku..

http://dapurjirankuberasap.blogspot.com
CHOCOLATE FRESH CREAM CAKE ( EDIBLE IMAGE )

CHOCOLATE FRESH CREAM CAKE WITH EDIBLE IMAGE
HIASAN: PATUNG BADUT, BELON & GULA-GULA JELI
BERAT: 1KG
HARGA: RM58

Potong kek di samping mama tersayang..kakak iela pun sibuk juga pegang pisau..lebih excited dari birthday girl..huhu..

Yaya yang tembam dan comel selalu..
' semoga menjadi anak yang solehah, baik dan pintar , amin '


Anak-anak buah aku semua gilakan watak kartun frozen ni.. jadi, kalau boleh setiap kali ada yang sambut birthday, maukan gambar Frozen ni..huhu, layan ja la dorang ni kan..

Okey la semuanya, sampai sini saja entri aku malam ni..mata pun sudah mengantuk, bantal sudah lambai-lambai ni..huhu, jumpa lagi ya..terima kasih berkunjung ke sini dan baca entri hingga habis.

PERTANYAAN @ TEMPAHAN, SILA HUBUNGI, 012-8244251 ( BBWANA ), CALL/SMS/WHATSAPP.TQ

2 comments:

  1. Betul tu wana..kak lina pun sama..agak bz pas raya ni mood hupdate pun lemau jer..Alhamdulillah dalam bz beraya/open house sempat gak siapkan order..Rezeki jgn ditolak kan??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul sangat tu Kak Lina..rezeki x boleh nak tolak..

      Delete