SALAM AIDILFITRI 2014 & KOSONG-KOSONG

Assalamualaikum dan salam sejahtera..


Salam rindu buat teman blogger dan pengunjung setia blog Sweet red cherry..wah, lamanya aku bercuti dari berblogkan..sampaikan mau menaip pun rasa janggal..huhu..kesibukkan yang tidak terhingga buat aku langsung tiada masa post entri-entri baru...alahai, serba salah pula dibuatnya pada pengunjung yang datang ke sini tengok entri yang sama ja..maaf la ya..memang aku rasa penat sangat tapi alhamdulillah rezeki mencurah-curah masuk sehingga hari raya kedua aku masih lagi sibuk menyiapkan order customer..Thanx banyak ya pada semua yang telah menempah produk SRC..sayang korang..^_^


Album raya 2014, gambar keluarga..


Alhamdulillah hari ni kita sudah pun memasuki hari raya yang ke-5, sambutan pun masih lagi meriah dan mood raya masih lagi berkobar-kobar..haha..sana sini masih banyak open house yang perlu dihadiri..hem,  aku pula kurang berjalan raya ni..hanya pegi ke rumah saudara yang terdekat saja..huhu, kesiankan..

Dengan kakak tersayang..

Dikesempatan ini, aku ingin memohon maaf pada semua teman SRC, jika selama berada dalam dunia blogging ni, aku pernah terkasar bahasa tanpa disedari, tersilap bicara..mohon maaf dipinta..kita semua 0-0 la ya..^_^..


Anak-anak buahku, putri dan waie..ceria dan excited sambut raya..

My parents

Okeylah  semuanya, sampai sini saja dulu entri aku kali ni..sampai jumpa lagi di lain masa pula ya..Insyaallah jika ada masa free nanti aku terjah blog kawan-kawan ya..

SELAMAT  HARI RAYA AIDILFITRI & MAAF ZAHIR BATIN
KOSONG-KOSONG



10 comments:

  1. Selamat hari raya juga buat wana... salam 0-0 ya

    ReplyDelete
  2. Salam Wana sayang, sibuk yaa? Salam hari raya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe..Thanx banyak ya..wana sibuk Sgt sepanjang bulan posa yang lalu..apapun, alhamdulillah rezeki..

      Delete
  3. Selamat hari raya buat Wana sekeluarga.maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete
  4. Thanx Kak su dan maaf zahir batin juga..

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum dan salam syawal ke-11 dan maaf zahir batin..salam kosong-kosong jgk...

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum dan salam syawal ke-11 dan maaf zahir batin..salam kosong-kosong jgk...

    ReplyDelete