TEMPAHAN KEK HARI RAYA

Assalamualaikum w.b.t..

Salam sejahtera semuanya..pagi tadi agak sibuk sedikit membuat kuih-muih jualan untuk esok. Sekarang ni baru lapang sedikit..tengah merehatkan diri..^_^..

Okey lah, hari ni aku mau siarkan entri mengenai Tempahan kek hari raya. Alhamdulillah semua dapat disiapkan pada masanya..

Antara yang di order adalah Kek Sarang Semut, Kek Butter, Kek Lapis Coklat Cheese, Kek Coklat Moist dan Kek Span Pandan..

http://dapurjirankuberasap.blogspot.com


Terima kasih pada cousin-cousin dan makcik yang telah menempah kek dengan Sweet red cherry iaitu Kak Adi, Anim, Fatin dan Usu Piah..

http://dapurjirankuberasap.blogspot.com

Apam ladybird bumble bee ni pula ditempah oleh 'bestfriend' iaitu Mira masa sekolah menengah dulu..awal pagi lagi dia sudah whatsApp aku bagitau mau order apam ni sebanyak 100biji..dan mau guna pada sebelah malam..wah, bukan main gigih lagi aku menyiapkan apam ni dalam sibuk aku menyiapkan order kek..huhu..kebetulan pagi tu kami sekeluarga menziarahi kubur, jadi lepas balik dari kubur tu memang aku tekejar-kejar menyiapkan apam dan kek order..dan syukur la siap juga..lega rasanya..fuhhh..^_^

Apapun, terima kasih banyak ya semuanya..

Untuk tempahan dan pertanyaan, hubungi 012-8244251 ( bbwana ). call/sms/whatsApp. Tq

10 comments:

  1. menariknya tengok kek coklat tu...

    ReplyDelete
  2. cantiknya ganache coklat kek tu. share la resepi. sy suka baking. =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq farhana..ok insyaallah saya share resepinya ya..tunggu tau.

      Delete
  3. comelnya ladybird bumblebee tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheee..tq Amy j..sila la ambik mana yang berkenan tu.^_^

      Delete
  4. Salam... saya kunjungan balas.. thanks sudi ke blog saya dan follow, semoga lepas ni selalu2 ke blog saya panjang2kan ukhwah inshaAllah... :-)

    Blog: Fara Menulis Tentang..

    ---

    ReplyDelete