CUPPIES...

Hallooo...

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada semua...


Tanpa membuang masa..aku ingin terus kepada tajuk asal iaitu entri aku kali ni ialah cupcakes...syukur alhamdulillah, permintaan untuk cupcakes aku skang ni sangat baik..semakin hari permintaan semakin tinggi..terima kasih pada customer yang support dan beli..makasih banyak-banyaak..

Cupcakes skang ni semakin diminati ramai..pelbagai rupa dan flavour ada.Ia sesuai untuk sebarang acara seperti sambutan birthday, anniversary, hantaran pertunangan dan perkahwinan atau doorgift..

Cupcakes yang aku buat ni adalah untuk jual di tamu..

Aku buat 2 jenis flavour iaitu cupcakes choc.moist dan vanila cupcakes..So, di bawah ni adalah cuppies yang belum di deko..

CUPCAKES CHOCOLATE MOIST & VANILLA ( MEDIUM SIZE )
HARGA RM 1.50 EACH


Cupcakes yang telah siap di deko..


Ni yang suda siap di pek dan ready untuk di jual..



UNTUK TEMPAHAN, HUBUNGI KAMI MENERUSI TELEFON ATAU EMAIL KAMI SEPERTI YANG TERTERA..TERIMA KASIH.

No comments:

Post a Comment