RICH CHOCO MARBLE CAKE SHEILA MAMBO

ASSALAMUALAIKUM W.B.T..

RICH CHOCO MARBLE CAKE SHEILA MAMBO

Aku sebenarnya geram ni..niat aku mau update blog aku ni terbantut gara-gara asyik blackout ja..untuk hari ni ja pun sudah berapa kali 'blackout'..hem..mau buat apa pun tak bleh..nasib la keja aku buat kuih muih untuk jualan suda siap di buat.jd, tidak la berapa risau..ni pun baru ja ada bekalan elektrik..


Okey cerita pasal kek yang aku masukkan ni adalah rich choco marble cake sheila mambo..ini kali kedua aku membuat kek ni dan merupakan kali pertama aku publishkan di dalam blog ini..kek ni memang ramai blogger resepi yang sudah mencuba..dan hasilnya kek ni memang sedap..sesuai dengan nama kek ni rich coklat kerana coklat yang digunakan adalah coklat masakan yang telah di cairkan kemudian di campur dalam sebahagian adunan..emm,nyum-nyum..sedapnya..tidak rugi mencuba resepi ni..


Kek ni berperisa coklat dan vanila..sekiranya berminat untuk menempah kek ini..sila hubungi kami, call atau email saja kami..Kita jumpa lagi di entri yang akan datang..tq.



No comments:

Post a Comment