Makan-makan dan Selamat hari raya aidiladha 2013

Assalamualaikum w.b.t..
 
Hai, selamat malam semuanya..
 
Masih belum terlambat lagi untuk aku ucapkan Selamat hari raya aidiladha 2013 pada seluruh umat islam dimana jua berada..macamana, meriah ka sambutan hari raya haji korang semua?..kalau kami di sini, sambutan biasa-biasa ja..tidak la semeriah hari raya puasa..macamana pun, selalunya bila raya haji mama tetap akan sediakan hidangan yang agak istimewa pada hari tersebut..
 
Untuk tahun ni pula mama buat soto..mudah dan ringkas ja. Aku pula bertugas membuat kek dan cupcakes sebagai hidangan sampingan..so, petang tadi adalah juga jemput keluarga terdekat datang rumah untuk menikmati juadah yang kami sediakan..
 
Antara juadahnya adalah soto, snow cheese cake, rainbow cupcakes, walnut carrot cake, buah betik dan jus roselle..jom kita layan gambar..
 
SOTO


Sedikit walnut carrot cake balance hari tu masa aku try buat kek ni, aku hidangkan buat kakak sepupu yang teringin sangat makan carrot cake, Kak Adi,,hihikemudian snow cheese cake dan buah betik..


Yang ni pula menu breakfast aku tadi pagi..best makan ketupat dengan kari ayam..sedap..memang kenyang..
 
Okey la, sampai sini ja dulu entri aku pada malam ni..ngantuk betul..sibuk sepanjang hari tadi..mau rehat dan tidur..jumpa lagi..bye.

4 comments:

  1. Sedapnya la hai soto...lama x mkn...

    Selamat hari raya aidiladha BA...:-)

    ReplyDelete
  2. salam
    semua makanan ni mengancam...
    selamat hari raya aidil adha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai rahel..thanx ya..selamat hari raya aidiladha..

      Delete