KEK BIRTHDAY: KEK BLUEBERI

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA..

Hai..salam rindu buat kawan-kawan dan pengunjung setia blog SRC semuanya..alhamdulillah bersua lagi kita pada hari ni..minggu yang sangat sibuk sampai kan tidak sempat update apa-apa entri baru untuk kalian semuanya..maaf ya..

So, pada malam ni aku mau kongsikan entri kek birthday yang telah di tempah oleh sepupu, Dayang buat anaknya yang menyambut ulangtahunnya pada 29 Oktober yang lalu iaitu Fareez yang masuk umur 5 tahun.'.happy birthday Fareez'..Dayang order Kek blueberi untuk anak kesayangannya tu..memandangkan untuk budak-budak..so, aku deko meriah la sikit..dengar cerita Fareez memang tidak sabar mau potong kek birthdaynya tu dan dialah yang paling banyak makan kek..hehe..

Jom la layan gambar..resepi kek sudah pernah aku share dalam entri yang lepas..

KEK BLUEBERI
 KEK BLUEBERI
LAYER, DEKO & FILLING: FRESH CREAM & BLUEBERI FILLING
HIASAN: GULA- GULA, PATUNG BADUT & BELON
BERAT: 1 KG
HARGA: RM 45




UNTUK TEMPAHAN, SILA EMAIL KE ALAMAT KAMI YANG TERTERA DI ATAS ATAU BOLEH HUBUNGI KAMI TERUS KE TALIAN 012-8244251 ( bbwana )..

Okey kawan-kawan, sampai jumpa lagi di lain entri pula ya..bye n tq..-wasalam-

6 comments:

  1. Cantiknya kek ni wana..sya mmg teruja sikit klu tgk kek2 yg cntik ni..sbb tu sya suka buat..wlupun sebenarnya sya kurang gemar mkn kek2 ni..heherasa gembira plak tgk kek cntik2 ni.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx adrianna..best kan buat kek..paling hepi bila orang lain suka dengan hasil kerja yang kita buat..

      Delete
  2. comelnya kek,nak potong pun sayang hehe

    ReplyDelete