WALNUT CARROT CUPCAKES

Salam sejahtera..

Hai, selamat petang..alhamdulillah bersua lagi kita pada petang ni..mood mengantuk ni sebenarnya tapi gagahkan juga menaip entri untuk di publish sebagai tatapan pengunjung semua..penat sebenarnya sebab menyiapkan beberapa tempahan yang tidak berhenti-henti beberapa hari ni..apapun, syukur pada Allah atas rezeki yang telah diberikan ni..terima kasih pada semua yang menempah..

Okey la, petang ni aku ingin siarkan tempahan cupcakes dari kakak sepupuku yang tersayang, Kak Adi..dia teringin sangat mau makan Walnut Carrot Cake selepas merasa kek ni aku buat time hari raya haji yang lalu..banyak reaksi positif mengatakannya sedap dan yummy tapi, kali ni dia minta versi cupcakes supaya tidak perlu di potong-potong dan senang dimakan..hehe..kalau kek pun senang juga mau makan..

Ka adi request kek ni buat ja dalam 1/2 adunan tapi jadikan cupcakes..aku belum pernah lagi buat versi cc ni..lepas buat hari tu, boleh jadi dalam 20 biji cupcakes la bersaiz medium..

Layan gambar..

WALNUT CARROT CUPCAKES WITH CREAM CHEESE
 WALNUT CARROT CUPCAKES WITH CREAM CHEESE FROSTING
HARGA:RM 2, EACH
SAIZ: MEDIUM
HIASAN: BADAM HIRIS

Untuk resepi aku masih gunakan resepi yang sama masa buat kek hari tu..pernah siarkan resepi di entri yang lepas..

 Feedback yang diberikan oleh Kak Adi, dorang semua sukakan cc ni..esoknya sudah habis..dan ada yang mau lagi..hihi..

 Yang ni pulak aku buat kek lebihan dari adunan kek yang aku buat tu..aku bawa pegi rumah makcik masa jalan-jalan ke sana..berebut-rebut makan termasuk aku..memang aku sudah mula sukakan kek ni juga..


Rupa cupcakes sebelum bakar dan setelah masak..sejukkan dulu baru hias dengan frosting cheese..

Okey semuanya, mau rehat dulu ni..thanx sebab jenguk blog ni..komen2 anda semua amat dihargai.

Sebarang pertanyaan atau tempahan, sila hubungi talian ni ya, 012-8244251 ( bbwana ). Tq

10 comments:

  1. Wah...sya mau cuba resipi ni wana..x pnh buat wanut dgn carrot kek ni..mesti sedap ni.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..nanti yana try buat kek ni..sedap..gerenti yana suka..sedap tau makan dengan cream cheese frosting..boleh cari resepi di entri sya yang lepas dalam Walnut carrot cake.

      Delete
  2. alhamdulillah
    sedap kek carot walnut, akak suker ni

    ReplyDelete
  3. Karot kek campur walnur mmg sedap...tambah ada cream cheese...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu mamasya..memang sedap..kalau dari peti sejuk lagi sedap giler..

      Delete
  4. waduh cam comel jer cupcake tu hihi...bila mau buat kek ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..thanx wani..buat la nanti..sedap tau wani..gandingan kek ni dengan cream cheese memang mantap.

      Delete