JOM RAMAI2 KE KARNIVAL JUALAN SERBANEKA AREA SIPITANG

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hai, kawan-kawan semuanya..

Kembali bersiaran pada hari ni..hari ni mau kongsi  tentang Karnival jualan serbaneka buat peniaga yang bisnes secara online untuk mempromosikan produk masing-masing kepada orang ramai..karnival ni berlangsung pada 30 Nov & 1 Dis ni selama 2 hari berturut-turut yang bermula jam 9 pagi hingga 6 petang..pada yang tinggal berdekatan dengan Daerah Sipitang dijemput hadir dan boleh la mendapatkan produk-produk kami khususnya kek, cupcakes dan homemade coklat dengan harga yang sangat menarik..

Kami juga ikut serta dalam jualan karnival ni bagi mempromosikan produk Sweet red cherry dan rakan kongsi kami pada hari tersebut iaitu House of Choco Bites yang menjual pelbagai jenis homemade coklat...selain tu, banyak juga booth lain yang menjual masakan, produk kecantikan, baju dan banyak lagi la..



Untuk yang ingin tahu booth kami adalah yang no.1..maksudnya paling depan sekali la..so, senang ja mau cari kami kan..hehe..

Aneka kek dan cupcakes..

 Aneka homemade coklat







So, jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan produk jualan kami dengan harga yang menarik..bawa la keluarga dan teman-teman ke karnival ni ya.untuk pertanyaan lebih lanjut boleh la hubungi talian kami di 012-8244251 ( bbwana ). Tq.

4 comments:

  1. Byknya coklat..sngguh best ni.hehe

    ReplyDelete
  2. Menarik dan cute jer semua coklat tu..terutama yg bentuk bunga2 tu..mcm sayang jer nak makan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx banyak..hehe, memang rasa sayang mau makan sebab cantik kan..

      Delete