TIRAMISU CAKE AGAIN, REPEAT ORDER BY UCI

Assalamualaikum w.b.t..

Hallo..hallo..selamat pagi semuanya..sejuk ja cuaca pagi ni di sini..awal pagi tadi angin kuat betul dan hujan sekali..sekarang ni cuaca kembali cerah tapi suhu masih sejuk..best..best..syukur alhamdulillah hari ni aku kembali untuk menyiarkan entri baru walaupun penat belum hilang lagi dan keadaan aku yang kurang sihat..demam, batuk dan selsema..mungkin sebab tidak cukup rehat dan faktor cuaca yang tidak menentu sekarang ni..apapun, aku kuatkan semangat untuk publish entri baru untuk kawan-kawan dan pengunjung setia blog Sweet red cherry..terima kasih ya sebab sudi jenguk blog yang tidak seberapa ni..kami amat menghargai kunjungan kalian semua..

Untuk hari ni aku masih lagi menyiarkan entri mengenai kek birthday yang di tempah oleh Ms.Uci..khabarnya kek ni mau diberikan pada saudaranya yang datang dari Brunei sebab teringin merasa dan makan Kek Tiramisu ni..gara-gara Ms.Uci whatsApp gambar kek birthdaynya tempohari pada saudaranya yang berada di Brunei tu..jadi, saudaranya tu minta tolong tempah kek ni untuk birthday kerana kebetulan mereka datang ke sini ( Sipitang )..so, dengan sangat berbesar hati aku buat tempahan ni..alhamdulillah hasil kerja aku disukai oleh pelanggan..terima kasih ya sebab percaya dengan hasil kerjaku..thanx pada Uci sebab selalu support produk SRC dan promosi produk kami pada keluarganya..kami sangat menghargainya..

Layan gambar kek..

TIRAMISU KEK
" Happy birthday to Mama Pidah.."




Jika anda juga berminat dengan produk kami, sila la email kami atau terus saja hubungi talian kami di 012-8244251..anda boleh call/sms/whatsApp untuk info lebih lanjut..harga kami adalah berpatutan..terima kasih..

-Sekian, wasalam-

8 comments:

  1. salam bbwana..lamanya x singgah sini .. dah kurang sihat sikit tuan rumah ni ya.. jaga diri elok2 ya ..hujan2 ni....sodapnya tiramisu.. tergoda sudah hii

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam wani..thanx la ya singgah sini..tuan rumah lama x update blog sebab bz giler..hihi..ha'ah sya masih lagi kurang sihat ni..batuk2.

      Delete
  2. salam Bbwana...tgk gambar kek tiramisu ni pon..dah jd lapar:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kak..hehe..memang lapar bila tengok kek ni..

      Delete
  3. Assalam
    Sedapnya tiramisu
    Lama x mkn kek ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaikumsalam kak..

      tiramisu kek memang sedap kan kak..

      Delete
  4. Salam wana..sedap tiramisu..x kesempatn buat lagi ni wana..teringin nk buat..

    Brg2 buat cupcake felt tu sya bli kat daiso wana..mngkin kt kdai diy ada jual jgk ni.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam juga yana..nnti bila ada masa lapang..yana try la buat kek ni..sedap tau..dan tq atas info yana pasal felt tu ya..

      Delete