TIRAMISU CAKE & YAM SPONGE CAKE FOR UCI BIRTHDAY

Hai, assalamualaikum dan selamat malam..

Kembali bersiaran pada malam ni..rindu betul mau menulis dan berkongsi entri baru dengan kawan-kawan dan pengunjung semuanya..lama rasanya tidak 'blogwalking' aduhai, maaf la sebab aku terlalu sibuk akhir-akhir ni dengan tempahan yang tidak putus-putus dan juga aktiviti karnival jualan yang kami sertai..alhamdulillah rezeki murah musim cuti sekolah ni..ni pun curi-curi masa sikit untuk update blog demi tatapan pengunjung blog SRC dan teman tersayang..

Okey la malam ni aku ingin siarkan entri kek yang telah aku buat dalam bulan yang lepas..banyak betul entri tertunggak ni..Tiramisu Cake yang di order oleh my sis, Liza buat ulangtahun teman baiknya Uci yang di sambut di opis..konon-konon mau bagi surprise..last-last, sudah jadi ndak surprise..hihi..kemudian, Yam sponge cake pula di order oleh Uci untuk diri sendiri bagi sambutan bersama keluarganya di rumah..

Jom la layan gambar kek..

TIRAMISU CAKE, RM 48 ( 1 KG )

 Happy birthday Uci @ Ochee yang ke-26 tahun..

Alhamdulillah..Uci sangat sukakan kedua-dua kek birthdaynya tu..syukur la..

YAM SPONGE CAKE, RM 45 ( 1 KG )


Uci ni memang gilakan kek yam..paling rajin order kek yam..begitu juga dengan keluarganya..dorang adalah peminat tegar kek yam..hehe..


Okey la ya..sampai sini dulu entri aku untuk kali ni..terima kasih atas kunjungan anda semua ke sini..bila ada masa aku akan publish lagi entri baru untuk tatapan kalian semua..

Jika berminat untuk menempah, sila hubungi talian kami di 012-8244251 ( bbwana ). Tq..jumpa lagi..-wasalam-

6 comments:

  1. Rezeki tu Bbwana...alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  2. Kek yg sdap..wana..pos sikit.hehe..wana ada masa nnti join la ga sya yg x seberapa tu ya..hehe ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..tq yana..insyaallah sya join ga yana n thanx 4 inviting me..

      Delete
  3. Assalamualaikum wana aduh mgancam tiramisu tu...mmg peberet kita ..ade cheese tpi blum ada jerajinan nk buat..musim ujan kan suka tarik selimut je hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaikumsalam kak uj..hehe, best kan tidur musim sejuk hujan skang ni..

      Delete