TEMPAHAN APAM POLKADOT, APAM LADYBIRD BUMBLE BEE & APAM GULA HANGUS

Assalamualaikum & salam sejahtera..

Hai, alhamdulillah kembali bersiaran pada hari ni..selamat berhujung minggu ya..pada yang bekerja tu teruskan tugas anda..okey la, beberapa hari kebelakangan ni aku agak sangat sibuk hingga tidak sempat untuk menulis entri..hanya sempat join segmen/GA saja..mohon maaf ya pada teman-teman..serba salah pada teman yang sudah berkunjung ke sini dan tinggalkan komen-komen manis..apapun, terima kasih banyak semuanya..insyaallah lepas ni aku terjah blog korang pula ya..

Baiklah, kali ni aku mau siarkan entri tempahan Apam polkadot, Apam Ladybird Bumble Bee dan Apam gula hangus pada minggu yang lepas..alhamdulillah atas rezekiNYA ini..jom layan gambar..

Apam ladbird bumble bee ni ditempah oleh teman Kak Majorie..apapun, thanx ya kak sebab tolong promote dekat teman-teman yang lain..filling apam mix..
http://www.dapurjirankuberasap.blogspot.com
APAM LADYBIRD BUMBLE BEE


Apam polkadot ni pula ditempah oleh sepupu iaitu Rina..request color pink dan hijau..dan fillingnya adalah strawberi..untuk diberikan pada tunangnya nun di seberang iaitu WP. Labuan..sweetnya kan..hihi..

http://www.dapurjirankuberasap.blogspot.com
APAM POLKADOT


 Apam gula hangus dan Apam polkadot ni pula ditempah oleh makcik aku iaitu Pn. Rashidah..untuk diberikan pada anaknya yang berada di Beaufort buat majlis 'potong jambul' untuk cucunya..


Apapun, terima kasih banyak ya pada semua yang menempah kuih-muih dengan kami..pada yang berminat, anda juga boleh menempah dengan kami dengan menghubungi talian kami yang tertera di sini ya, 012-8244251 ( bbwana )..tq..

Sekian entri pada hari ni..jumpa lagi..da daa..^_^

6 comments: