TEMPAHAN KEK COKLAT & CUPCAKES COKLAT MOIST

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hai semuamya..kembali bersiaran pada hari ni 01 April setelah seminggu aku bercuti dari berblogging..harap maaf pada kawan-kawan semua sebab tiada entri baru sepanjang minggu yang lepas..musim cuti sekolah yang lalu aku pun cuti dari update  blog..huhu..apapun, terima kasih banyak atas kunjungan anda semua ke sini..aku sangat menghargainya..pada teman yang meninggalkan komen dan follow blog SRC, terima kasih ya..insyaallah aku akan blogwalking pula ke blog korang pelan-pelan..

Hari ni aku mau siar gambar order yang lalu iaitu Kek Coklat dan Cupcakes coklat moist tu pula aku buat untuk diberikan pada kawan lama aku iaitu Jue dan Eyoh..lama nda jumpa dorang..masing-masing sudah kahwin dan punya anak..so, aku mau kawan-kawan aku rasa hasil tangan aku sendiri sambil-sambil promosi..hehe..

Jom la layan gambar pula..

KEK COKLAT WITH COKLAT TOPPING
Kek ni ditempah oleh sepupu aku Fatin..macam biasa untuk anaknya Fatihah..dia memang selalu tempah kek coklat ni kalau balik kampung..peminat fanatik kek coklat..hehe..apapun, thanx banyak sebab selalu tempah..



Syukur la..kawan-kawan aku suka sangat makan cupcakes ni..happy aku dengar..dorang siap minta resepi lagi dengan aku..hihi..

CUPCAKES COKLAT MOIST



Jika ada yang berminat untuk menempah, terus saja hubungi talian kami uftuk info lebih lanjut ya..012-8244251 ( bbwana ). Boleh call/sms/whatsApp..tq

-sekian-

5 comments:

  1. kek coklat ni memang ramai peminatnya kan.... tak pernah jemu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah kak..kek cokat memang banyak peminat..sya pun suka makan kek coklat ni..lebih suka makan yang ada topping..

      Delete
  2. Alhamdulillah rezeki tu wana...besar juga saiz cup cake tu...kek cekelet peberet semua org..dari budak hingga dewasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya kak..syukur alhamdulillah..hehe, sya memang sengaja buat cupcake saiz besar tu..nak bagi kawan2 makan..

      Delete