ORDER BLUEBERRY FRESH CREAM CAKE, SNOW CHEESE CAKE & LAYER CHEESE

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Syukur alhamdulillah kembali bersiaran pada petang ni..agak lambat sikit update blog kerana perlu menyiapkan beberapa jenis kek dan apam untuk jualan..petang ni ada pula beberapa urusan yang harus diselesaikan..jadi, update pun kena cepat la..huhu..

Okeylah, hari ni aku mau tayang entri tempahan kek birthday beberapa minggu yang lalu..sudah lama terperap dalam folder ni..tunggu 'turn' ja mau disiarkan..tempahan adalah dari Kak Monica, ni adalah kali ke-2 beliau order kek birthday dengan aku..menurut 'feedback' yang diberikan oleh kak monica, dia dan anak-anaknya suka sangat dengan rasa dan kek yang aku buat..alhamdulillah gembira hati ni mendengarnya..tambah semangat pula rasanya..hihi..^_^

Kali ni kak monica request Blueberry fresh cream cake, Snow cheese cake dan Layer cheese dimana berat  kek masing-masing 1/2 kg dan untuk layer cheese pula sebanyak 4 bar..untuk menyambut ulangtahun kedua anaknya iaitu Fairul Aikal 10th dan Fadzil Aizam 7 th..

Mari tengok gambar kek..

http://dapurjirankuberasap.blogspot.com
BLUEBERRY FRESH CREAM CAKE
 BLUEBERRY FRESH CREAM CAKE
FILLING: BLUEBERRY
LAYER & DEKO: FRESH CREAM
HIASAN: GULA-GULA JELLY, PATUNG ANGRY BIRD
HARGA: RM48++ ( BERGANTUNG BERAT DAN DEKO )
BERAT: 1KG

Budak-budak memang suka dengan kek fresh cream macam ni kan..yalah, rasa krim pun sudah macam aiskrim..siapa yang nda suka kan..huhu..

http://dapurjirankuberasap.blogspot.com


http://dapurjirankuberasap.blogspot.com
SNOW CHEESE CAKE
 SNOW CHEESE CAKE
LAYER & DEKO: CREAM CHEESE
HIASAN: PARUTAN CHEDDAR CHEESE, BELON DAN PATUNG MINION GUMPASTE
HARGA: RM60
BERAT: 1KG

Kek yang sentiasa jadi pujaan ramai..sedap dengan rasa cheesenya yang tidak memuakkan..


http://dapurjirankuberasap.blogspot.com
LAYER CHEESE
 LAYER CHEESE
HARGA: RM 13 ( BAR )
MINIMUM ORDER 3 BAR

Layer cheese yang mula mendapat sambutan ramai..dessert yang sedap dinikmati sejuk-sejuk..dengan rasa cheese dan taburan nestum di atasnya buat kek ni sangat menarik untuk dimakan..


Terima kasih banyak ya kak monica sebab percaya dengan hasil tangan ku ini, jangan serik dan tempah lagi nanti ya..hehe..

Jika ada yang berminat untuk menempah, sila hubungi kami di talian tertera ini ya, 012-8244251 ( bbwana ). sms/call/whatsApp..tq

Sekian dulu entri aku hari ni..jumpa lagi..daa..wasalam.


12 comments: