Keychain nama yang comel!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Baru berkesempatan nak update blog..penat dan letih rasanya beberapa hari ni..hari ni tak larat nak buat kuih..nak rehat..

Alhamdulillah jualan aku kelmarin mendapat sambutan dari pelanggan..nanti aku siarkan ceritanya di lain entri..

Aku mau kongsi gambar keychain nama yang comel sangat ni..aku tempah dan siap terus kelmarin. Masa ronda-ronda gerai-gerai jualan yang menyertai Bazar Belia Youth Corner, Sipitang kelmarin..ada satu gerai yang menarik minat aku nak singgah..

Comel kan??
Inilah keychainnya..comel dan murah..untuk aku harus ada..hehe..belanja anak-anak buah sekali..buat putri, waie dan dian..bukan main happy dapat keychain nama masing-masing..^_^

Selain keychain boleh buat tag untuk gantung depan pintu atau mana-mana tempat yang sesuai macam 'home sweet home' tu..dengan warna yang colorful nampak cantik dan menarik sangat. Boleh pilih gambar apa yang nak ditampal macam kek, ladybird, love dan banyak pilihan lain..best kan?..aku suka dengan benda-benda yang comel macam ni..

Okeylah, sampai jumpa lagi di lain entri..mata dah ngantuk dan mau bobok!! 

p/s: maaf..tak larat nak bw..

Sekian, wasalam.

13 comments:

  1. mmg comel....anak perempuan saya pun mesti suka nihh

    ReplyDelete
  2. Alahai comel kiut-miutnya! Ni akak pun suka ni :)

    Rehat puas2 ye, Wana. Bagi recharge tenaga tu...

    ReplyDelete
  3. cantiknya.. menarik keychain nama tuh..

    ReplyDelete
  4. mmg comei... pandai mak buah beli kn kt anak2 buah...
    menjual2 nih mmg penat tp seronok kan, lg2 bile sambutan hangat ramai yg membeli

    ReplyDelete
  5. Comel dan colorful...sue pun suka juga ^^

    ReplyDelete
  6. alololo...comeynya keychain nama ni :) ada kwang soo..hehehe

    ReplyDelete
  7. comelnyeeee keychain tuhhhhh....hihihih

    ReplyDelete
  8. comelnya. kita pun suka barang comel2 camni

    ReplyDelete
  9. pehh comelnya keychain ni :)

    ReplyDelete
  10. cantik.. betul tu.. gantung depan pintu bilik hehehe..

    ReplyDelete