Hadiah GA dari Deanna Morni & Yaya Cendana, Tq..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hari ni macam kurang sihat sikit..asyik bersin dan akhirnya selsema..tapi setakat ni macam okey lagi kot tak perlu makan ubat..harap tak melarat la jadi demam..huhu

Hari ni aku mau buat entri tentang hadiah GA yang aku menang tempohari. Sampainya dah lama sangat pun, rasanya bulan puasa tu sampainya tapi baru sempat nak 'up'entri hari ni..huhu..

Hadiah pertama dari blogger Deanna Morni..aku join Giveaway Kameq Deanna...alhamdulillah terpilih sebagai salah seorang pemenang..

Stokin ni aku hadiahkan pada mama.. ^_^


Hadiah kedua aku terima dari blogger Yaya Cendana..aku join segmen beliau tempohari..alhamdulillah dapat selendang yang sangat cantik..kaler pun comel.. :)



Apapun, aku mau ucap terima kasih banyak dan minta maaf baru sempat nak 'up' entri tentang hadiah ni..aku suka sangat dapat hadiah-hadiah ni..insyaallah lepas ni aku mau kembali aktif join segmen/giveaway sebab dah sebulan lebih aku 'bercuti'..hihi..

Okeylah, jumpa lagi..kepala aku dah mula berat ni..sampai jumpa lagi semua..

Sekian, wasalam.






16 comments:

  1. Replies
    1. hihi memang seronok dapat hadiah.. ^_^

      Delete
  2. bestnye.. nk adiah jgk.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..jom kita pakat join ga/segmen yang ada.. ^_*

      Delete
  3. salam singgah sini dik wana...wahh...tahniah yer...

    ReplyDelete
  4. Tahniah, Wana. Seronoknya dapat gifts :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah Kak wana :) cantik shawl yaya bagi tu :)

    ReplyDelete
  6. waahhh rezeki
    tahniah kak wana
    ayu kureng bertuah la sekarang ni kan

    ReplyDelete
  7. waaa...alhamdulillah...dh dapat hadiah nyeee hihihih

    ReplyDelete
  8. Tahniah...boleh lihat sini saya up entry ๐Ÿ˜Š


    http://www.yayacendana.com/2015/12/tahniah-dapurku-berasap.html?m=1

    ReplyDelete