JUALAN UNTUK BAZAR RAMADAN: KEK

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Entri aku pada hari ni adalah mgenai jualan yang aku buat untuk di hantar ke gerai bazar ramadan. Banyak jugak la yg aku buat spt kek, cupcakes dan kuih-muih..
Di bawah ni adalah antara yang aku buat..

CHEESE CAKE
Ini adalah antara kek aku yang selalu sold out..nampaknya cheese cake aku ada peminat..hehe..syukur alhamdulillah.
















CUPCAKES CHOC MOIST WITH BUTTERCREAM

Cupcakes ni juga adalah merupakan salah satu favourite customer2 aku n sold out..

















KEK LAPIS VELVET HAWFLAKES ( ASAM MANIS )


















KEK COKLAT


















So, nie la antara kek yang aku buat dalam beberapa hari ni utk jualan di bazar ramadan..Kalo nak order tu bleh email atau telefon ja kami k. Email add dan no. tel ada tertera di atas. Tq..

No comments:

Post a Comment