KEK BATIK ARORA

ASSALAMUALAIKUM W.B.T..


Hai, selamat malam semuanya..alhamdulillah kita bertemu kembali pada hari ini..sebelum aku menyiarkan entri yang terbaru..aku mohon maaf banyak2 kerana hampir seminggu juga aku tidak ada menyiarkan sebarang entri..sepanjang minggu yang lalu tu aku terlalu sibuk..banyak urusan yang perlu diselesaikan sehingga aku tidak larat untuk update blog kerana penat..

Untuk hari ini..aku publish entri tentang kek lagi..kek ni pernah juga aku siarkan sebelum ni..iaitu Kek Batik Arora..kek yang sangat berwarna-warni dan juga mempunyai pelbagai perisa di setiap warnanya..untuk warna coklat-coklat emulco + koko, oren-oren paste + color oren, pink- strawberi paste + pink color,hijau- pandan paste + color hijau dan warba krim tu aku hanya taruh vanila esen ja..kek ni lembut juga..
Mari kita lihat gambar kek..

KEK BATIK ARORA



So, setakat ini saja dulu..kita jumpa lagi entri yang akan datang pula..jika ada sebarang pertanyaan atau tempahan, sila email atau telefon kami di talian yang tertera di atas ini. Terima kasih..

No comments:

Post a Comment