TEMPAHAN KATERING..

ASSALAMUALAIKUM W.B.T..


Salam manis dan salam ceria buat semua pengunjung blog Sweet Red Cherry..syukur alhamdulillah kerana kita dapat bersua pada hari ini..macam lama rasanya aku tidak update blog padahal baru 2 hari..rindu mau menulis..walaupun badan rasa penat sekarang ni tapi aku sedaya upaya untuk menyiarkan entri baru pada hari ni..

Entri yang aku siarkan pada hari ini adalah tempahan katering yang telah dibuat pada 16hb yang lalu sempena majlis penerimaan sumbangan Sentuhan Kasih dan BR1M 1.0 & 2.0 di Sipitang...tempahan yang kami terima pada saat-saat akhir kerana kami menerima panggilan telefon dari customer yang mahukan tempahan siap pada esok paginya..persiapan pun dibuat agak kelam-kabut sikit kerana kami perlu membeli bahan-bahan untuk katering pada malam itu juga..macamanapun, alhamdulillah la kerana semuanya berjalan dengan lancar juga..

Menu pun agak simple juga..kerana customer tu mahukan mi goreng ayam, ayam goreng,kuih-muih seperti kelupis, apam gula hangus, kek coklat dan kek blended oren serta 2 jenis minuaman panas iaitu kopi dan teh dan juga air mineral. Jom kita lihat gambar-gambar pula..

  Yang ni untuk VIP

KEK COKLAT
KEK BLENDED OREN

KELUPIS

APAM GULA HANGUS

So, ni la dia antara yang telah di tempah..jika anda juga mahukan khimat katering kami atau ingin tempah produk kuih-muih kami..sila email atau kol ke talian yang tertera di atas untuk maklumat lebih lanjut.harga adalah berpatutan. Terima kasih..

No comments:

Post a Comment