Sambutan birthday & Black Forest Cake

Assalamualaikum w.b.t..

Hai salam sejahtera, alhamdulillah bersua lagi kita pada malam ni nampaknya..badan sudah kurang letih dan telah beransur segar..jadi, boleh la masukkan entri baru lagi malam ni untuk tatapan pengunjung semuanya..kalau tidak, entrinya itu-itu ja..nda bertukar-tukar sebab tidak sempat mau update..heheh..

Okey la, malam ni mau siarkan pula entri tertunda iaitu mengenai sambutan birthday insan tersayang dalam hidup aku yang diadakan di Mc Donald akhir bulan yang lepas bersama anak-anak..beliau merupakan salah seorang yang amat aku sayangi dalam hidup..beliau sudah aku anggap sebagai mama dan aku juga sudah dianggap sebagai anak..rasa terharu, gembira dan bangga rasanya..kira-kira 9 tahun aku mengenali beliau membuatkan aku cukup rapat dan sayang dengannya..beliau sangat baik hati, pemurah, sangat rajin, pandai masak dan understanding..beliau adalah Pn.Nursidah Bt. Hj. Abdul Jalil..

 Bersama suami tercinta..

 'Happy birthday yang ke 49th..semoga dilanjutkan usia, di beri kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki dan sentiasa di bawah lindungan Allah s.w.t..amin'


 Posing sama-sama lepas makan..1,2,3 smile! hehe..


 Inilah kek birhdaynya..Black forest cake..bukan buat ya..beli ni..hehe..sebenarnya plan asal memang mau buatkan kek yang special untuk beliau tapi atas sebab-sebab tertentu  terpaksa beli kek yang di sponsor oleh anaknya, Mrs. Effa & Mr. Ridzwan..makan di Mc'd pula di sponsor oleh anak-anak beliau yang juga aku anggap sebagai adik beradik iaitu Mrs. Effa, Ms. Adienia dan Shamsul..thanx all belanja makan ya..memang best dapat kumpul ramai-ramai dan sambut birthday untuk mama tersayang..


Ini pula jambangan bunga ros yang aku tempah khas sebagai hadiah buat beliau..homemade chocolate roses..sebenarnya aku request kaler merah untuk roses tu tapi tiada..so, kaler pink ni pun nampak cantik juga kan..tq kak adi sebab gubahkan jambangan bunga ni macam yang aku mau..aku suka sangat bila beliau terima dan suka hadiah aku yang tidak seberapa ni..

Kalau ada yang teringin mau tempah homemade chocolate roses ni atau pun mau design lain boleh la ke https://m.facebook.com/LovelyChocoBites..pelbagai jenis homemade coklat ada..

Okey la semuanya, aku mau undur diri dulu..kita jumpa lagi di lain entri pula ya..thanx singgah sini dan baca entri sampai habis..selamat malam dadaaa-wasalam-

9 comments:

  1. Baru ni kak ina dapat tengok gambar awak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..ya ka kak?so, kali ni dapat la kak ina tengok gambar saya kan..saya memang jarang masukkan gambar sendiri dalam blog..

      Delete
  2. Slmt ari lhir kpd puan nursidah..cntiknya coklat homemade tu wana..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanx ya yana atas ucapannya..betul tu yana, cantik kan homemade coklat tu..kalau saya memang sayang nak makan..hihi.

      Delete
  3. sukanya tengok orang bahagia .. :)) tapi kek tu kaya sangat dengan buah .hiiii dan jambangan coklat tu cantik sangat dia gubah.. :))

    ReplyDelete
  4. assalam

    makan2 sedapnya
    happy belated besday utk insan istimewa itu ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaikumsalam kak..

      terima kasih atas ucapannya ya..

      Delete
  5. salam ..sukanya tengok orang bahagia.. cantik jambangan coklat tu... dan kek pun kaya dgn buah ...

    ReplyDelete