KEK CAWAN MENTEGA PELANGI

Hai, assalamualaikum dan  salam sejahtera..

Kita bersua lagi pada malam minggu ni..sekarang ni tengah berehat-rehat sambil tu boleh la update blog kan..untuk entri malam ni aku mau siarkan kek cawan yang aku buat dalam minggu yang lepas..kek cawan yang aku buat ni namanya Kek Cawan Mentega Pelangi..resepi kek cawan ni aku dapatkan dari blog sorang blogger iaitu Umi's Cupcakes..aku tertarik dengan rupa kek cawan ni..warna-warni..apapun, thanx pada Umi kerana kongsi resepi kek cawan ni..

KEK CAWAN MENTEGA PELANGI, HARGA RM 0.80 ( MEDIUM SIZE ), EACH
Untuk menghasilkan corak ala-ala pelangi ni, aku tuang adunan secara selang seli..akhir sekali baru aku taburkan coklat rice yang bewarna-warni..memang sedap rasanya.


Sebenarnya buat kek cawan ni senang ja..kalau tidak mau buat dalam papercup boleh juga buat untuk sebiji kek..cuma perlu adjust masa masaknya la..


Jika anda berminat untuk menempah, sila kan telefon kami ataupun email ja untuk maklumat lebih lanjut..terima kasih..

No comments:

Post a Comment