MUFIN KISMIS

ASSALAMUALAIKUM W.B.T..

Salam ceria dan salam manis buat semua pengunjung blog SRC..petang-petang macam ni memang best kalau dapat tidur kejap untuk rehatkan badan yang penat setelah sibuk buat kerja seawal bangun tidur pagi kan..tapi beberapa hari ni cuaca sangat panas hinggakan ada beberapa kawasan hutan yang terbakar dengan sendirinya akibat cuaca yang panas sekarang ni..so, kalau yang ada aircon tu memang best la kan berehat dan tidur2..

Okeyla, daripada aku melalut ke lain pula aku mau kongsi dengan semua mengenai entri yang aku siarkan pada hari ni iaitu Mufin Kismis..yang mana sebelum ni aku pernah juga siarkan mengenai mufin ni..kira siaran ulangan la juga..tapi bagi yang belum tau tu, mufin ni lembut dan sedap..bahan-bahannya pun ringkas dan cara buatnya pun agak mudah juga..lupa pula dari mana aku dapatkan resepi ni..maaf ya..

MUFIN KISMIS, HARGA RM 0.80 ( MEDIUM ) SEBIJI



BERMINAT UNTUK MENEMPAH? SILAKAN EMAIL ATAU TERUS KOL KE TALIAN KAMI YANG TERTERA DI ATAS..TERIMA KASIH.

No comments:

Post a Comment