ORDER KEK BIRTHDAY: KEK COKLAT MOIST & YAM SPONGE CAKE

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA..

Syukur Alhamdulillah kita bersua lagi pada hari ni..cuti beberapa hari dari bersiaran..hehe, bukan tiada buka blog tapi mood malas mau menulis..haha, jangan marah ya..tapi, aku ada juga buat blogwalking ke blog teman-teman dan tinggalkan komen..

Okey la, entri kali ni adalah order kek birthday dari Kak Monica untuk dua orang anaknya yang berkongsi bulan lahir yang sama cuma berbeza tarikh dan tahun .mula-mula Kak Monica request Kek Coklat Moist ( 1/2 kg ) untuk anaknya yang menyambut ulangtahun yang pertama iaitu Afiffy Rayyan dan Fresh Cream Cake untuk anaknya, Amirul Afiz 10 tahun..tapi, dia kol aku dan tukar fikiran mahukan Yam Cake ( 1 kg )..so, bagi aku tu tiada masalah..aku cuba buat yang terbaik untuk semua customer aku agar mereka berpuas hati dengan hasilnya..

Kami di Sweet red cherry juga ingin mengucapkan ' Happy birthday to Amirul Afiz, 10th dan adiknya Afiffy Rayyan, 1th' yang telah menyambut hari lahir pada 21hb September yang lalu..

Jom kita layan gambar kek..

KEK COKLAT MOIST
 
 KEK COKLAT MOIST
FILLING: KRIM COKLAT
TOPING: COKLAT GANACHE
DEKO: BUTTERCREAM
HIASAN: GULA-GULA, LADYBIRD, BUNGA GUMPASTE, BELON
BERAT: 1 KG
HARGA : RM 50
 

 
 
YAM SPONGE CAKE
 
YAM SPONGE CAKE
KEK SPAN PERISA YAM
FILLING & TOPPING : YAM FRESH CREAM
HIASAN: GULA MANIK, MARASCHINO CHERRIES, BADUT, BELON, GULA-GULA
BERAT: 1 KG
HARGA : RM 42
 
 
Semoga Kak Monica berpuas hati dengan hasil kek yang aku buat ni..haraf maaf jika ada sebarang kekurangan ya..so, kalau ada yang minat mau menempah kek atau produk kuih-muih kami, sila email atau terus la call ke talian kami, 012-8244251 ( bbwana ). Tq.
 
So, kawan-kawan semua, sekian dulu entri aku pada hari ni..jumpa lagi ya..-wasalam-
 
 
 

4 comments: