DAPAT FM DARI CHEQ SUE

Assalamualaikum w.b.t..

Hai semuanya..selamat malam dan kembali bersua lagi untuk entri malam ini..malam ni mau cerita pula pasal FM yang aku terima tadi dari sorang rakan blogger iaitu Cheq Sue by Pos Express..sebenarnya kemarin lagi surat ni sudah sampai sebab ada staff dari pejabat pos tu call bagitau yang ada surat pos express dan dia suruh datang sana dan ambil..cuma baru hari ni baru berkesempatan ke sana ambik surat ni..tu pun My dad yang tolong ambik..hehe..kebetulan masa ambik Waie balik sekolah tadika tenghari tadi..pejabat pos tu dekat dengan sekolah..

Apapun, aku memang rasa seronok dan happy dapat FM ni..aku pun tengah mengumpul koleksi fridge magnet ni..tapi belum banyak..ada tu yang beli sendiri, ada pula ole-ole adik ipar dari Kuching, Sarawak dan Perth, Australia..kali ni dapat dari Cameron highland dan Vietnam pula..suka sangat..terima kasih banyak Cheq sue.. ^_^


Ceritanya boleh dapat FM ni sebab aku adalah antara 3 orang pengomen terbanyak di blog beliau selain dari Kak Amie ( Amie Little Kitchen ) dan Nur Hayati ( Cahaya Hidupku )..memang nda sangka juga..memang kalau aku ada masa blogwalking ke blog teman-teman..aku akan tinggalkan komen..rezeki la ni..alhamdulillah.


 Cantikkan..


Aku memang suka ke blog Cheq Sue ni..sebab macam-macam entri yang dikongsikan..antara yang aku suka tengok adalah masakan dan fotografi..so, teman-teman pun boleh la berkunjung ke blog beliau pula di chequesuechekgu.blogspot.com..

Apapun semoga persahabatan kita di alam maya ni berpanjangan..

Okey la sampai sini saja dulu ya entri aku pada malam ni..jumpa lagi..sekian.

6 comments:

  1. Sukanya kalu dpt ole2..cheq sue satu sek dgn cheq da tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..best la kan satu sekolah sama2..boleh tukar idea tentang kek dan masakan kan..

      Delete
  2. bestnya dpt fm..suka jgk singgah blog cheq su..bc novelog ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq singgah sini yana..a'ah novelog cheq sue pun best juga kan..

      Delete