CELEBRATE HARI IBU & BIRTHDAY..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Syukur kita masih bersua lagi pada malam ni..thanx ya pada semua yang telah sudi mengunjungi blog yang tidak seberapa ni..banyak lagi rasanya kekurangan dan perlu diperbaiki..terima kasih kerana meninggalkan komen2 yang manis dan sudi menjadi follower dan berteman dengan aku..

Malam ni mau kongsikan dengan semua pengunjung blog SRC serba sedikit sambutan hari ibu dan ulangtahun yang kami rayakan pada petang kemarin..majlisnya sederhana dan biasa-biasa ja tapi yang penting kami hepi sangat dapat berkumpul bersama keluarga yang dimeriahkan oleh anak-anak buah, sepupu dan makcik serta tidak lupa juga mama dan kakak di rumah makcik, Pn.Aishah Hj.Abdullah ( kakak sulung mama ). Kalau mau tau, kami memang sangat rapat dengan keluarga sebelah mama..memang kami sangat 'close' dari kecik sampai sekarang ni..kami sering melakukan aktiviti keluarga bersama seperti menyambut ulangtahun @ anniversary, suka buat 'family trip' pergi ke tempat2 yang menarik dan macam-macam lagi la..

So, memandangkan hari ibu jatuh pada 12 Mei 2013 bersamaan dengan hari minggu dan kebetulan sekali kemarin adalah ulangtahun Pakcik, Hj. Mali Hj. Mumin ( nda pasti yang ke berapa, hihi ) dan sepupu iaitu Jakie @ Ak.Ahmad Zakie Pg.Tuah yang juga menyambut hari lahirnya pada bulan mei ni tapi kami buat lebih awal dan sekalikan dengan majlis ni..walaupun simple tapi memang 'happening'..untuk kek hari ibu, aku sponsor Kek Strawberi atas request dan kek birthday pula aku buat Yam Cream Cake yang diorder oleh kakak sepupu tersayang, Kak Adi..tq sis..harap puas hati dengan kejadian kek dan suka dengan rasanya..maaf kalau ada kekurangan..

Jom la kita lihat gambar-gambar sempena sambutan ni..

KEK STRAWBERI

YAM CREAM CAKE





Maaf ya, lupa snap gambar kek yang telah dipotong..so, tiada la gambar slice kek..huhu..

















 Ni antara ibu-ibu yang tengah potong kek n bergambar..anak-anak tu memang suka interframe..mana ada kek, di sana la dorang duduk..hehe..
 Tengok la tu..sampaikan kotak pun nda sempat buka..yang penting dapat potong kek..ish..ish..ish..
Ni pakcik, Hj.Mali tengah potong kek sambil di tolong cucu-cucu..em, ni tolong kacau sebenarnya..hihi..dari kiri Ijam, Putri, Dhiyan, Adib, Damia & Waie.

Okey la semua, sampai sini saja dulu entri ni..kita jumpa lagi ya..aku akan kongsikan resepi Yam Cream Cake di entri akan datang..so, kalau ada yang ingin tahu tu, nantikan dan tunggu ya..babai..-wasalam-

4 comments:

  1. salam... meriahnya sambutan hari ibu ya.. kek siap 2 bijik... hi2

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai salam wani..

      yalah wani..best sambut ramai2 ni..sambut hari ibu dan bday sekali tu la ada 2 biji kek..hihi.

      Delete
  2. Salam.Meriahnya sambutan hari ibu bersama insan2 trsyg...semoga Allah pjgkn usia & diberikn kesihatan yg baik utk ibu anda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kak azie..

      thanx byk yang kerana mendoakan mama sya..amin2.

      Delete