Produk BeShine Premium Drink

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Di sini aku nak war-warkan produk baru iaitu " BESHINE PREMIUM DRINK".

Kami adalah agen sah untuk produk ini. ID: D2-HBS0464



Pernah dengar? Kalau tak, meh sini aku bagitau korang apa sebenarnya Beshine Premium Drink ni dan  antara kelebihannya..

  • Beshine Premium Drink adalah makanan tambahan/supplement untuk kecantikan keseluruhan kulit dan kesihatan tubuh badan. Berperisa "Green Apple" yang lazat.
  • Tidak mengandungi sebarang gula tambahan
  • Boleh diambil dengan cara minum atau kemam bawah lidah, 2x sehari
  • Produk ini mampu merawat semua masalah kulit seawal 3 minggu
  • Mencerahkan muka, seluruh badan, dan pelipat secara alami
  • Membantu membersihkan darah kotor, sengugut dan menstabilkan hormon
  • Sangat sesuai untuk lelaki dan perempuan atas 10 tahun
  • Sesuai untuk ibu mengandung dan menyusukan anak/berpantang
  • Sesuai untuk pesakit kencing manis/darah tinggi/tiroid/ lain-lain
  • HALAL dan 100% SELAMAT
  • Harga MAMPU MILIK
Jika anda mempunyai masalah seperti di bawah ni di sarankan untuk mengambil produk ni. 

[x] Kulit yang gelap, menggerutu, bermasalah, parut, kusam, resdung.
[x] Badan terlalu kurus, berat badan berlebihan, selulit, menggelebeh.
[x] Kesihatan kerap terganggu dan mudah letih
[x] Rambut gugur, tidak bermaya, rosak.
[x] Hubungan intim bermasalah.
[x] Aura bocor, kecil dan kurang keyakinan dengan penampilan diri

"BESHINE PREMIUM DRINK" KANDUNGAN UTAMA terdiri daripada BAHAN-BAHAN AKTIF yang Berkualiti Tinggi GRED AA di import khas untuk menghasilkan 1 produk yang bermutu. Formulated by: DR. Suzyana Shakroni (Ph.D Reiki Beauty & Health) Aura Energized by: Prof.Dr.Mir Khalid B. Sabran (Ph.D Alternative Medicines)

 

Terdapat 32 kebaikkan BeShine Premium Drink:

 

Cara pengambilan BeShine Premium Drink:

 
KANDUNGAN UTAMA BESHINE PREMIUM DRINK

PURE GREEN APPLE EXTRACT

* Mengandungi zat besi, magnesium, potasium, kalsium, soldium, vitamin C, vitamin A dan vitamin B serta merupakan sumber serat yang mudah larut bagi memastikan kecantikan dan diet seimbang terpelihara.

HYDROLIZED COLLAGEN ( COD FISH )

* Kolagen diimport khas dari FRANCE yang telah dihidrolisis dari ikan laut dalam iaitu "Cod Fish" bagi menggalakkan pertumbuhan tisu, kulit, kuku dan rambut yang sihat.

BASIC GLUTHATHIONE N-ACETYLCYSTINE (NAC)

* NAC dapat memberi isyarat kepada hati untuk menghasilkan glutathione ASLI yang lebih banyak dengan kadar penyerapan BOOSTER 3x ganda lebih cepat untuk memberi kesan yang optimum kepada pengguna seawal 3 minggu.

PURE L-GLUTHATHIONE

* Merupakan master kepada semua antioksidan yang berfungsi sebagai penyokong semula jadi untuk antibodi, anti-penuaan. Rahsia kekal sihat, cantik dan cerah.

VITAMIN E

* Merupakan SUPERVITAMIN yang sangat diperlukan oleh setiap individu untuk merangsang sistem imun, kesuburan, anti kanser, merawat kulit, mencerahkan mata, merawat masalah resdung, menstabilkan tekanan darah dan sistem kardivaskular.

FIBER

* Mengandungi serat ASLI yang tinggi TANPA bahan pengawet bagi membantu proses penghadaman, pembuangan toksin, meningkatkan tenaga dan anti-kolestrol.

HONEY

* Madu asli HALAL yang sangat berkualiti terbukti bertindak sebagai "NO.1 MIRACLE ANTIBIOTIK" yang menjadi asas kepada kecantikan dan kesihatan sejak dulu lagi.

PURASWEET

* Merupakan salah satu bahan utama di dalam BESHINE bagi membantu proses BOOSTER (kesan pantas). Rasanya 3x lebih manis dari gula tetapi sangat berkhasiat untuk pengguna termasuk penghidap kencing manis/darah tinggi dan tidak mempunyai sebarang kalori. Jadi jangan risau! DIJAMIN 100% SELAMAT! Rasa manis bukan dari gula tapi dari cystal powder PURASWEET.

AURA

* Dipertenagakan Aura oleh Prof.Dr.Mir.Khalid Sabran (Ph.D Alternative Medicines IBAM Kolkata). Aura positif menjana keseimbangan kecantikan,kesihatan,persekitaran dan wajah awet muda.
Kandungan beshine cukup HEBAT..jom mencuba untuk kesihatan kita.

 Berikut adalah soalan yang sering ditanyakan:

20 SOALAN LAZIM TENTANG " BESHINE PREMIUM DRINK ":

1. Jangan Terkejut! Kenapa serbuk BeShine Premium Drink bewarna putih dan air Crystal Clear (colourless)?
Beshine tidak diletakkan sebarang pewarna makanan dan tiruan bagi mengekalkan keaslian semua bahan-bahan aktif.

2. Apa beza BESHINE dengan produk keluaran lain?
KANDUNGAN  UTAMA terdiri daripada BAHAN-BAHAN AKTIF yang Berkualiti Tinggi GRED AA di import khas untuk menghasilkan 1 produk yang bermutu bagi memastikan keberkesanan optimum kepada pengguna. Formulated by: DR. Suzyana Shakroni (Ph.D Reiki Beauty & Health) Aura Energized by: Prof.Dr.Mir Khalid B. Sabran (Ph.D Alternative Medicines).
Kualitinya setanding dengan produk antarabangsa namun dijual dengan harga mampu milik!

3. Berapa gram setiap botol dan tahan berapa lama?
550 gram
45x bancuhan. Sebotol tahan 3 minggu jika minum 2x sehari

4. Bagaimana dengan cara pengambilan?
Bancuh SEPARUH scoop(10 gram) BeShine bersama 200 to 250ml air sejuk (cawan penuh). TIDAK PERLU SHAKE, SERBUK MUDAH LARUT
ATAU
Kemam separuh scoop(10 gram) BeShine bawah lidah secara perlahan dan biarkan ia larut bersama enzim air liur. Amalkan 2x sehari untuk kesan terbaik minum ketika perut kosong (pagi sebelum sarapan & malam sebelum tidur).
SARANAN: Untuk pengguna 35 tahun ke atas. Sukatan adalah 1 SCOOP bersama 350-400ml air sejuk (1 gelas penuh).
Minum air secukupnya untuk kesan lebih dan super cepat. Wajib ke?? Seperti yang dikata, minum air secukupnya hanya untuk pada siapa yang mahu kesan EXTRA + SUPER CEPAT. Pada yang tidak, jangan risau!! Beshine masih beri kesan yang memuaskan mengikut dalaman individu masing-masing. Air membantu saja tapi air sememangnya keperluan badan.

5. Bolehkah saya ambil lebih dari 2x sehari? Sebab sedap sangat!
Boleh. Beshine merupakan makanan tambahan dan bukan ubat! Jika ubat, ada perlu saranan doktor dan mengikut dos yang ditetapkan. Untuk makanan tambahan, penambahan dos dapat bantu kesan yang super cepat.
Maksimum 3 SCOOP SEHARI

6. Apakah perisa BeShine Premium Drink?
Perisa "Green Apple" yang sangat lazat!
 
7. Saya rasa agak manis lah? Pesakit kencing manis boleh minum ke?
Haa..cuba anda perhatikan diserbuk terdapat butiran crystal powder PURASWEET. Beshine TIDAK menggunakan sabarang gula tambahan (gula tebu/gula buah-buahan/gula buatan/ lain).
PURASWEET merupakan salah satu bahan utama di dalam BESHINE bagi membantu proses BOOSTER (kesan pantas). Rasanya 3x lebih manis tetapi sangat berkhasiat untuk pengguna termasuk penghidap kencing manis/darah tinggi dan tidak mempunyai sebarang kalori. Jadi jangan risau! DIJAMIN 100% SELAMAT!

8. Berapa lama untuk lihat perubahan?
Bezanya produk kami..beshine menggunakan bahan yang aktif..setiap individu kesan positif yang berbeza.Alhamdulillah buat masa ni kami menerima semua feedback kesan lebih pantas. 32 kebaikan, anda tidak akan rasa semua kebaikan dengan SERENTAK tetapi Anda boleh merasakan perubahan positif seawal 1-3 minggu dari segi pelbagai kelebihan Beshine Premium Drink antaranya masalah kulit/rambut/kuku berkurangan, lebih berseri, badan lebih bertenaga, pembuangan lawas dan lain-lain.
Kesan pencerahan pula bergantung kepada dalaman individu kerana proses pencerahan ini adalah semulajadi bukan melalui suntikan. BeShine mencerahkan dan beri effek merah jambu kepada muka, seluruh badan dan pelipat secara berperingkat SEAWAL 3 minggu.
KULIT SAWO MATANG:1-3 bulan pencerahan stage by stage
KULIT HITAM MANIS: 3-5 bulan pencerahan stage by stage
Perubahan SUPER DUPER cerah jika konsisten amalkan hingga 6 bulan. PASTI PUAS HATI!
Kesan berat badan pula dapat dirasakan seawal 3 minggu. Bagi yang berat badan berlebihan, BeShine dapat bantu untuk loose weight. Bagi yang kurus, ia dapat bantu untuk gain weight ke berat ideal.

9. Bolehkah saya kurus jika amalkan BESHINE?
BOLEH! Beshine mengandungi formula booster + advanced yang memberikan kesan multifungsi iaitu kecantikan, kesihatan dan berat badan ideal. Fiber yang terkandung di dalam Beshine dapat memberikan serat dan nutrisi kepada badan untuk bekerja dengan normal sekaligus meningkatkan metabolisme individu.

10. Saya dah terlalu kurus, jika saya minum adakah saya menjadi lebih kurus tapi saya pun nak sihat dan kulit cantik juga?
Bahan yang terkandung di dalam BeShine adalah bahan aktif yang boleh menyesuaikan diri mengikut dalaman consumer. Jadi Beshine bukan hanya untuk selim melim tetapi ia dapat menstabilkan berat badan yang ideal. Jika anda terlalu kurus, ia akan menaikkan berat hinga IDEAL.

11. Adakah kulit atau badan saya akan kembali kepada asal selepas berhenti amalkan BeShine Premium Drink?
Tidak JIKA anda menjaga pemakanan dan persekitaran anda. Dalaman badan anda akan menjadi kotor jika tidak menjaga pemakanan. Dalaman sihat, luaran pun sihat. Supplement hanya membantu memulihara dan memelihara kesihatan serta kecantikan secara semula jadi.
Anda tidak perlu berhenti, tetapi boleh kurangkan dos bagi mengekalkan kesan yang baik. Beshine bukan ubat tapi makanan tambahan untuk membantu proses pemulihan dan pemeliharaan saja.

12. Saya ada ambil ubat doktor/ pil perancang / supplement lain, bolehkah saya minum produk ini?
Boleh. Anda boleh mengamalkan 1-3 supplement dalam 1 masa. Manakala UBAT dengan SUPPLEMENT perlu dijarakkan 30min antara pengambilan.
Bagaimana nak menentukan ubat dengan supplement? Supplement adalah makanan/minuman tambahan untuk kecantikan dan kesihatan yang tidak memerlukan nasihat doktor untuk menentukan dos nya, supplement bukan di bawah kawalan doktor tetapi dibawah beauty & health consultant. Ubat pula mengandungi herba-herba kawalan (drugs) seperti panadol, ubat batuk, pil perancang dan lain-lain.

13. Adakah terdapat sebarang kesan sampingan?
BeSHINE Premium Drink ialah produk MAKANAN TAMBAHAN (supplement) yang selamat dan 100% semula jadi tanpa bahan kimia, tanpa pewarna tiruan dan tanpa gula putih (tebu) tambahan. Tiada sebarang kesan sampingan  bahkan ia baik untuk kesihatan anda.

14. Siapa yang boleh amalkan produk ini?
Semua golongan LELAKI dan WANITA atas 10 tahun
Ibu mengandung / breastfeed/ berpantang
Berpenyakit seperti tiroid/kencing manis/ darah tinggi/ lain-lain

15. Adakah minum BeShine Premium Drink boleh menggemukkan?
Tidak! Beshine membantu untuk dapat berat ideal secara semula jadi. Jika anda mempunyai masalah berat badan berlebihan atau obesiti, BeShine akan bantu anda untuk dapatkan tubuh yang slim dan IDEAL.

16. Bolehkah ibu mengandung atau menyusukan bayi mengamalkan BeSHINE?
Boleh! Disarankan kandungan berusia 3 bulan ke atas kerana kandungan di bawah 3 bulan adalah seelokknya dibiarkan membesar secara natural. Jika mahu amalkan juga, 100% TIADA kesan sampingan pada ibu mahupun kandungan.
Ibu yang menyusukan bayi juga boleh mengamalkan produk ini tanpa ragu.

17. Bolehkah ambil BeShine Premium Drink kerika period?
Boleh kerana ia membantu proses pembersihan darah kotor, mengurangkan masalah senggugut dan menstabilkan hormon.

18. Adakah BeShine Premium Drink halal dan mendapat kelulusan KKM?
Kilang kami sudah diiktiraf dan mendapat kelulusam halal dari JAKIM dan buatan muslim.
Semua produk makanan kesihatan (supplement) tidak pernah dan tidak akan didaftarkan di bawah KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM). Hanya ubat-ubatan kosmetik, skin care dan produk berbentuk (kapsul/tablet) yang mempunyai bahan chemical, herba (drugs) tertentu sahaja perlu didaftarkan di bawah KKM. BeShine adalah sejenis MAKANAN KESIHATAN ( supplement ) dan telah mendapat kelulusan dari Bahagian Keselamatan dan Kualiti Makanan.
* anda boleh refer portal rasmi KKM untuk kepastian. Klik link ini http://www2.moh.giv.my/v/faq LIHAT NO 10,12 DAN 13

19. Apakah saya perlu berpantang apa-apa?
Tidak. Tiada sebarang pantang larang cuma jika mahu kesan yang SUPER CEPAT adalah disarankan supaya elakkan atau kurangkan minuman berkafein. Kafien bukan pantang. Tetapi kafein mempunyai kadar ruapan yang tinggi yang boleh menyerap khasiat sebarang makanan/ubat/supplement. Sebelum badan dapat serap nutrisi, kafein tersebut telah serapnya terlebih dahulu. Jika anda penggemar kopi, nescafe, teh atau minuman berkafein lain, jangan risau ini cuma tips untuk kesan lebih cepat. 
Produk masih memberi kesan positif cuma mungkin akan melambatkan keberkesanan. Disarankan anda dijarakkan 1jam pengambilan makanan bernutrisi dengan minuman berkafein.

20. Kenapa BeShine Premium Drink lambat berkesan kepada saya?
BeShine pasti berkesan! Ini semua bergantung kepada metabolisme badan pengguna yang berbeza, berat badan juga merupakan faktor kenapa sesetengah orang mendapat kesan yang segera, dan sesetengah orang pula agak lambat.
Anda kurang minum air masak! Air bersih membantu mempercepatkan proses keberkesanan. Minum 2-3 liter air bersih setiap hari.
Tidak konsisten atau tidak mengikut dos yang ditetapkan! Anda sering tertinggal untuk ambil Beshine setiap hari. Pastikan ambil dos yang sesuai 1-2x sehari.
Waktu pengambilan tidak teratur! Anda minum produk ikut mana sempat saja.
Pengambilan waktu perut kosong adalah yang terbaik.
Pengambilan minuman berkafein/berkabonat! Minuman kafein ini boleh melambatkan proses keberkesanan kerana ia bukan saja boleh menghilangkan khasiat. BeShine malah semua khasiat termasuk makanan-makanan lain.

TESTIMONI:



 

 

 

PROMOSI!!!

 
  
BELIAN NILAI HEBAT UNTUK WANG ANDA!!!

Ramai yang sudah mencuba dan memberi respon positif..anda bila lagi??? Jangan ketinggalan untuk memiliki kulit yang cerah,sihat dan tubuh badan yang sihat.

JOM SIHAT DAN CANTIK!!!

HARGA MAMPU MILIK!!

Harga sebotol:
SM: RM84
SS: RM90

+ Postage: SS = RM10
SS= RM6

BERMINAT???

CARA ORDER: Hubungi 012-8244251 ( bbwana) sms/whatsapp
@ email: sweetred_cherry@yahoo.com

 Tq



15 comments:

  1. Baru first time dgr pasal produk ni..byk juga kelebihan dia :)

    tag kak wana http://norshamimi.blogspot.com/2014/11/11-liebster-awards.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni produk baru cik mimie tapi memang sangat byk kelebihannya bagi yang nak kulit cantik dan badan yang sihat..try la..order dengan akak..hehehe..

      ok tq 4 tagging..nanti kak wana buat award tu k

      Delete
  2. mcm pna dnga minuman ni dkt 1 blog tuu.. tp lupa blog sape. huhu
    mcm nak cuba.. hehe
    tp tggu da ade duit la..hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh..ok no prob dear..bila2 kalau rasa nak try just roger2 akak :)

      Delete
  3. waahhh wana jadi agen produk pula. Macam2 produk sekarang ni. Cuma nak cuba atau tak je kan.. moga berjaya wana!!

    ReplyDelete
  4. Ooo pnjgnye review.. naik juling da nie.. heheheh xpnh dgr lg produk nie

    ReplyDelete
  5. produk baru ker dik wana...baru pula akak tau ni..

    ReplyDelete
  6. banyak betul produk minuman kecantikan ni kan. first time gak dengar pasal produk ni. huhu

    ReplyDelete
  7. Produk kecantikan ke?
    Oh nooo...jangan goda saya, pleaseeee:)

    ReplyDelete
  8. Nice info wana.
    Baru dengar jenama ni.

    ReplyDelete
  9. banyak betul produk baru sekarang ye.....

    ReplyDelete
  10. Wah wahh waaahhh kite ni jarang lah nak jage kulit ni.. tu yang banyak mrs J melekat

    ReplyDelete