SEGMEN PROJEK SYUKUR

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Aku tertarik sangat nak join segmen ni..anjuran bloger Nazirah..menarik dan lain dari yang lain..

Kalian hanya perlu senaraikan 10 perkara yang anda syukuri dalam hidup..

Jom la join dan meriahkannya..

 End: 14/02/2015

KLIK BANNER UNTUK JOIN
 http://nazirahnyerr.blogspot.com/2015/02/segmen-projek-syukur.html?m=0

10 PERKARA YANG AKU SYUKURI DALAM HIDUP:
  •  Aku bersyukur kerana punya keluarga yang sangat memahami dan sporting.
  •  Aku bersyukur kerana punya keluarga dan si dia yang selalu memberi aku kata-kata semangat ketika aku sedang rapuh.
  • Aku bersyukur  kerana diberikan umur yang panjang untuk menjadi seorang yang lebih baik.
  • Aku bersyukur dengan apa yang aku miliki sekarang ini.
  • Aku bersyukur dengan rezeki dan nikmat yang telah diberikan olehNYA. Terima kasih ya Allah..
  • Aku bersyukur bertemu si dia sebab dia banyak mengubah aku ke arah kebaikkan.
  • Aku bersyukur kerana usia kedua orang tuaku masih panjang..alhamdulillah.
  • Aku bersyukur walaupun aku bisnes sendiri tapi aku mampu melakukannya dengan dorongan keluarga dan insan tesayang.
  • Aku bersyukur kerana bisnes online aku ni semakin dapat sambutan dari luar.
  • Aku besyukur kerana walau banyak dugaan yang menimpa tapi aku masih mampu tersenyum kerana aku percaya satu hari nanti pasti ada kebahagiaan yang menanti.
Apa yang menarik???

Setiap 10 penyertaan akan disediakan 2 hadiah misteri. Maksudnya klu ada 20 penyertaan hadiah misteri akan jadi 4, dan begitulah berikutnya.

***Semua peserta akan dapat hadiah saguhati!! Dan dimasukkan ke dalam bloglist!!

18 comments:

  1. Selamat bersegmen.... Wana. Akak pun ikut join juga.

    ReplyDelete
  2. Selamat bersegmen juga...bb kerabu rumpai laut akak dh buat..nti tgk yea..

    ReplyDelete
  3. yg masuk join mmg akan dapat hadiah sagu hati..wah wah..
    goodluck akak ya..! :D

    ReplyDelete
  4. Selamat bersegmen, Wana.
    Samalah saya pun x sempat nak singgah sini.
    Sorry tau.

    ReplyDelete
  5. alamak segmen da nak abes.. CT join hari ahad aje.. hurm xpe xpe.. janji everyday kena syukur kan Kak Wana ^^

    ReplyDelete
  6. ye lah, menarik sangat segmen ni. ajar kita fikir balik apa yang patut kita syukurkan. :)

    ReplyDelete
  7. uihh menarik segmen ni...heheh
    lagi banyak kita bersyukur lagi mudah hidup kita...

    ReplyDelete
  8. ala...xsmpat nk join...tp xpe la..nk wish wana all da best yer hehehe

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah, kena sentiasa bersyukur.. Moga berjaya ye Kak Wana

    ReplyDelete
  10. Byk perkara yg perlu kita syukuri setiap hari kan...all the best, wana :)

    ReplyDelete
  11. selamat bersegmen wana
    seharusnya kita bersyukur dengan apa yang kita ada ;-)

    ReplyDelete
  12. Syukur alhamdulillah atas kurniaan rezeki dari Allah. Rezeki bukan sahaja dalam bentuk wang ringgit. kesihatan, kegembiraan, kelapangan masa semuanya pon rezeki dari Allah kan..

    Jemput singgah http://hannahvitashoppe.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. wah best segmen ni. tapi dah expired date pulekk. tak sempat nak masukk. T.T

    ReplyDelete