BLENDED ORANGE CAKE

ASSALAMUALAIKUM W.B.T..


Hello..tengah buat apa tu? mungkin sekarang ni adalah yang tengah berehat-rehat bersama keluarga di rumah atau keluar dengan teman-teman atau orang tersayang..aku pula sekarang ni tengah tguk sinetron kegemaran aku di saluran pelangi..Yusra & Yumna..best la ceritanya..

BLENDED ORANGE CAKE
Untuk kali ini, aku menyiarkan mengenai Blended Orange Cake..kek ni sangat senang untuk membuatnya kerana semua bahan-bahannya hanya perlu di blend..sebelum ni aku pernah juga buat kek ni..agak lama juga aku tidak buat kek ni..


Tekstur kek ni lembut..menggunakan buah oren yang asli..dan warna kek ni juga asli..aku tidak ada bubuh sebarang pewarna pun dalam kek ni.. 


 Rasa kek ni pun sedap..rasa masam manis


Kalau ada yang teringin makan kek ni dan mahu tempah, terus saja email atau kol ke nombor telefon kami yang tertera di atas ini Tq..

No comments:

Post a Comment