TALAM PANDAN

SELAMAT SEJAHTERA...


Hai, kali ni entri yang aku siarkan adalah Kuih Talam Pandan..aku sekarang ni memang suka mencuba resepi-resepi baru untuk membuat kuih tradisi ni..aku rasa seronok pula buat kuih tradisi yang dulunya aku anggap susah untuk membuatnya..tapi, tulah kata orang kan..belum cuba belum tau..dan bila suda buat kuih-muih tradisional aku ketagih pula cuma selalunya untuk membuat kuih sebegini perlu sabar kerana kadangkala menjadi dan kadangkala tidak..apapun, ini akan menjadikan kita orang yang penyabar dan dapat menghasilkan sesuatu tu dengan baik..

TALAM PANDAN
Kuih Talam Pandan yang aku buat ni menggunakan 100% jus pandan..so, rasa pandannya asli sangat la kan..aku tidak bubuh pewarna sebab tulah rupa talam pandan aku ni pucat sikit..hehe..


 Bagaimanapun, kuih talam pandan ni memang belemak dan sedap tau..


Okey semua, nantikan entri akan datang pulak..babai..

No comments:

Post a Comment