KEK COKLAT CIP

Hai, assalamualaikum dan salam sejahtera..


First sekali mau minta maaf sebab baru menyiarkan entri baru hari ni..memang masa betul-betul cemburu dengan aku..aku bz sangat sampaikan tiada masa mau 'berblogging'..sekarang ni pun aku mengantuk tapi sebelum aku tidur aku siarkan dulu 1 entri untuk tatapan pengunjung blog SRC..Entrinya adalah Kek Coklat Cip..

KEK COKLAT CIP
Kek ni teksturnya agak lembut juga..menggunakan milo untuk adunan ni dan semestinya la ada coklat cip di campur dalam adunan kek ni..Kek ni memang sedap..

 Anda pun patut cuba kek ni..order ja dengan kami..
Em, kalau makan kek ni terasa ja coklat cip tu cair dimulut..














Okey la, ni saja la dulu entri yang aku siarkan buat masa ni..mata pun sudah mengantuk so, aku pun mau 'bobok' dulu..gdnite n see ya..wassalam.

No comments:

Post a Comment