KEK BELANG ZEBRA

Hello semua, assalamualaikum dan salam sejahtera...


Sebenarnya aku agak kurang sihat hari ni..ni pun baru ja bangun tidur tapi tangan aku ni gatal ja mau pegang laptop dan update entri baru dalam blog kesayangan aku ni..untuk tontonan pengunjung semua, aku publish entri Kek Belang Zebra untuk petang ni..hasil kejadian kek ini sangat cantik..malah bukan saja cantik tapi rasanya pun sedap..tekstur kek pun lembut ja..kek ni berperisa vanila dan coklat..

KEK BELANG ZEBRA
 Resepi sudah lama tersimpan dan baru kali ni aku buat dan siarkan kek ni..aku dapat resepi adalah hasil aku google di internet..lupa pula sapa yang punya resepi asal kek ni..maaf ya..

Aku suka la tengok kek ni sebab belangnya tu menjadi..hehe
Rugi tau kalau nda cuba makan kek ni sebabnya kek ni sedaaap..jika anda teringin makan kek ni, apa tunggu lagi..order ja dengan kami..email atau call ja ke talian yang tertera di atas ni..tq

No comments:

Post a Comment