KEK OMBAK RINDU

ASSALAMUALAIKUM & SELAMAT SEJAHTERA..


Okey..ini pula adalah entri tentang kek yang aku buat untuk anak sedara aku untuk krismas yang lalu..Kek Ombak Rindu yang aku buat untuknya..sebenarnya dia tidak request kek ni tapi aku buatkan dia kek ni untuk bagi rasa kesedapan kek..lagipun, semua kek yang dia minta kebanyakkan adalah berasaskan coklat kerana minat sangat makan coklat..dan kek yang aku buat ni dibahagian 'layer'nya ja ada koko..camana pun masi ada rasa coklat kan..hehe..

KEK OMBAK RINDU
Kek ni aku taruh warna kuning, pink dan hijau..untuk menampakkan kek ni nampak berombak..di setiap lapisan ditabur dengan koko.. 

Boleh bubuh warna lain ikut selera masing-masing..


Untuk sebarang maklumat lanjut mengenai produk dan perkhimatan kami, sila email atau telefon ke nombor kami yang tertera di atas ini. Tq..

No comments:

Post a Comment