KEK BIRTHDAY: KEK COKLAT MOIST

ASSALAMUALAIKUM & SELAMAT SEJAHTERA..


Baru-baru ni sebelum tahun baru tu aku agak sibuk sikit kerana perlu menyiapkan kuih-muih jualan sempena sambutan tahun baru 2013 peringkat Daerah Sipitang..banyak juga la yang aku buat untuk jualan ni..kemudian aku perlu menyiapkan kek birthday untuk Miss Adienia..dalam sibuk aku menyiapkan kek bdaynya..saat-saat akhir pula aku menerima tempahan kek birthday juga dimana customer tu mahukan Kek Coklat Moist..kek ditempah oleh Ms.Rizna iaitu kawan kepada Adienia..kek ni di order untuk adik Rizna yang menyambut ulangtahunnya yang ke-2 tahun pada 30hb dec lepas..kami juga mengucapkan "Happy Birthday to Baby,2th "..

Inilah gambar kek..
KEK COKLAT MOIST
HARGA RM 35 ( 1 KG )
Kek yang di simbah dengan topping coklat..aku paipkan coklat fudge frosting..kemudian di tabur dengan coklat rice dan gula manik yang bewarna-warni..kek yang betul-betul mewah dengan rasa coklat yang lazat..so, yummy..



Jika anda juga ingin order kek seperti ni, jangan malu dan segan..cepat-cepat email atau telefon kami yang tertera di atas. Tq.

No comments:

Post a Comment