KATERING UNTUK PELADANG

ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA..

Sekarang ni masa untuk rileks2 depan laptop sambil update entri baru masuk dalam blog..yalah, kalau tidak update maka bertambah lagi la entri yang tunggu turn untuk disiarkan. Okeylah, entri pada petang ini adalah tempahan katering dari Peladang lagi..dorang ni memang aktif tempah katering dengan kami..dalam sebulan tu mau juga beberapa kali..kami dengan senang hati menerimanya..alhamdulillah ini la dinamakan rezeki..

Katering kali ni diadakan adalah untuk majlis jamuan untuk bos Pej.Peladang cawangan Sipitang iaitu En. Ali Hasan kerana beliau akan berangkat mengerjakan umrah..majlis diadakan di Pejabat Peladang pada 15 Mac 2013 yang lalu..Banyak juga menu yang kami sediakan.Antara menu yang diminta adalah  Mi goreng, Mihun goreng, Nasi putih, Kari ayam, Ikan masak merah, telur masin, acar nenas, kelupis, kek coklat, kek lapis biskut marie, Puding pelangi, 2 jenis minuman panas iaitu kopi dan teh dan air mineral. 

Jom kita lihat gambar2nya..

Kebanyakkan menu yang direquest ni adalah menu yang sering mereka order..memang menu favourite dorang la ni..
MI GORENG

KARI AYAM

MIHUN GORENG
ACAR NENAS

IKAN MASAK MERAH

TELUR MASIN

KELUPIS
KEK COKLAT

KEK LAPIS BISKUT MARIE

PUDING PELANGI

KOPI & TEH
So, ni la dia gambar2 menu pada jamuan tersebut..ucapan terima kasih banyak2 pada Peladang kerana terus kekal setia menjadi pelanggan kami..kami akan terus memberikan yang terbaik untuk semua pelanggan kami dan harap berpuas hati la hendaknya..baiklah, terima kasih kerana membaca entri ku ini sehingga ke akhirnya..kita jumpa lagi di entri yang lain pula ya..bye.

No comments:

Post a Comment