KEK LAPIS BISKUT MARIE PELANGI

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Hai, semuanya..entri yang seterusnya pada hari ini adalah Kek Lapis Biskut Marie Pelangi..kek lapis biskut marie ni lain sikit dari yang aku pernah siarkan sebelum ni kerana ia adalah resepi yang sedikit berbeza dari segi rasa dan warna dan resepi untuk kek ni baru pertama kali aku mencuba dan menyiarkannya..kalau anda masih ingat sebelum ni aku pernah kongsikan gambar dan resepi kek lapis kukus biskut marie berperisa pandan..

KEK LAPIS BISKUT MARIE PELANGI, HARGA RM 35 ( SEBIJI )
Kek lapis biskut marie pelangi ni berperisa vanila dan bewarna pelangi..aku letakkan biskut marie berperisa coklat di setiap lapisan..boleh juga letak biskut marie beperisa asli, kopi atau cappucino..terpulang pada masing2..

Aku suka sangat dengan kek yang pelbagai warna ni..colorful dan ceria..

Sedap kek lapis..anda patut cuba..kalau teringin makan, order ja dengan kami..sila email atau kol ke talian kami untuk lebih lanjut. tq.

No comments:

Post a Comment