KUIH-MUIH YANG DITEMPAH SEMPENA SAMBUTAN 1 MILLION PURPLE WALK

Hai, assalamualaikum dan selamat sejahtera diucapkan buat semua yang mengunjungi blog SRC ni..terima kasih banyak-banyak kerana sudi bertandang..

Kali ni aku ingin menyiarkan pula kuih-muih yang ditempah sempena sambutan ' 1 Million Purple Walk '..pada hari sabtu yang lalu iaitu 17 Mac 2013 bagi peringkat Daerah Sipitang, dimana sambutan ini turut diadakan serentak di seluruh negara yang dilancarkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak di Putrajaya, Kuala Lumpur. Ia adalah merupakan acara jalan kaki yang dijalankan serentak seluruh negara dan program ini disambut sempena majlis sambutan hari wanita antarabangsa..Kerajaan juga telah mengiktiraf wanita sebagai golongan yanga amat penting dan berperanan amat besar dalam usaha membangunkan negara..wah, berbangga la kita sebagai wanita kan..

Okeylah, kuih-muih yang di order ni adalah sebahagian dari kuih-muih yang akan diberikan kepada orang ramai yang terlibat dalam program ini..antara yang ditempah adalah kelupis inti sambal udang, apam gula hangus dan mufin vanila coklat rice..sebanyak 600 biji kuih yang ditempah..alhamdulillah rezeki..jom la kita lihat gambar..

APAM GULA HANGUS, RM 0.35 SEBIJI

KELUPIS, RM 0.40 SEBIJI

MUFIN VANILA COKLAT RICE, RM 0.50 ( SMALL )

Ni antara kuih yang telah siap di pek di dalam plastik..


Ribuan terima kasih kerana menempah produk kuih-muih kami..lepas ni jangan serik ya..okey la, setakat ini saja mengenai entri tempahan ni..kita jumpa di entri yang akan datang pula..bye..

No comments:

Post a Comment